اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکران منتخب فیلم های تاریخی در سعدآباد


در ایام نوروز 1393 گزیده ای از فیلم های تاریخی دوره پهلوی اول و دوم، در موزه اسناد و مدارک تاریخی سعدآباد به نمایش در می آید.

بانی فیلم: در ایام نوروز 1393 گزیده ای از فیلم های تاریخی دوره پهلوی اول و دوم، در موزه اسناد و مدارک تاریخی سعدآباد به نمایش در می آید.

لادن تاجبخشیان با اعلام این خبر گفت : سالن سینمای موزه اسناد و مدارک تاریخی مجموعه سعدآباد هر روز در ایام نوروز 1393، با پخش فیلم های تاریخی در خدمت علاقمندان و بازدید کنندگان است.

مسئول موزه اسناد و مدارک تاریخی افزود: این فیلم ها متعلق به دو دوره پهلوی اول و دوم بوده و متعلق به آرشیو بخش اسناد تصویری موزه است.

وی با اشاره به استقبال عموم بازدیدکنندگان موزه از اکران فیلم های تاریخی، ادامه داد: در بخش اول نمایش فیلمی متعلق به دوره پهلوی اول به مدت 35 دقیقه و بخش دوم مجموعه ای متعلق به دوره پهلوی دوم به مدت 15 دقیقه نمایش داده می شود.

تاجبخشیان اضافه کرد: همچنین گلچینی از مجموعه تصاویر آلبوم های موزه به صورت یک برنامه تصویری در سالن سینمای موزه پخش می شود.

زمان پخش فیلم های مذکور هر روز از ساعت 10 صبح آغاز و در فواصل یک ساعته تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد همه روزه در ایام نوروز ( به استثنای روز سیزدهم فروردین ) از ساعت 9 تا 19 پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.


ویدیو مرتبط :
توضیح مدیر فعلی مجموعه سعدآباد درباره سرقت فرش‌ های سعدآباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم های معروف ولی اشتباه تاریخی!


این فهرست معروفترین آثاری هستند که به نوعی مرتکب تحریف تاریخ شده اند.