اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکران فیلم «محمد رسول الله» در آمریکا


مدیر عامل شرکت نورتابان گفت: فیلم «محمد رسول الله(ص)» قبل از مراسم اسکار در سینماهای آمریکا به نمایش گذاشته می شود.مدیر عامل شرکت نورتابان گفت: فیلم «محمد رسول الله(ص)» قبل از مراسم اسکار در سینماهای آمریکا به نمایش گذاشته می شود.

خبرگزاری میزان: مدیر عامل شرکت نورتابان گفت: فیلم «محمد رسول الله(ص)» قبل از مراسم اسکار در سینماهای آمریکا به نمایش گذاشته می شود.مدیر عامل شرکت نورتابان گفت: فیلم «محمد رسول الله(ص)» قبل از مراسم اسکار در سینماهای آمریکا به نمایش گذاشته می شود.

محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت نورتابان  گفت: در حال رایزنی با کشور های غربی و آمریکایی برای اکران فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» هستیم.

وی افزود: قبل از اسکار این فیلم در آمریکا به نمایش گذاشته می شود و ما در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایران خبر از جزئیات آن می دهیم.

صابری با اشاره به گمانه زنی برخی رسانه ها مبنی بر اکران محمدرسول الله(ص) در هفته آینده در سینماهای آمریکا خاطرنشان کرد: هنوز این امر مشخص نیست و در صورتی که به نتیجه با این کشورها برسیم طی یک کنفرانس مطبوعاتی به طور رسمی اعلام می کنیم.


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه اکران فیلم محمد رسول الله (ص)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران ویژه ی فیلم سینمایی "محمد رسول الله"



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم محمد رسول‌الله

علیرضا رضاداد: بعضی از میهمانان خارجی پژواک  فیلم «محمد رسول‌الله» را شنیده بودند و درخواست دیدن «محمد رسول‌الله» را داشتند که آقای مجیدی هم پذیرفتند.

دبیر سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر از نمایش فیلم «محمد رسول‌الله» به کارگردانی مجید مجیدی برای میهمانان بخش بین الملل جشنواره فجر خبر داد.
علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر در بخشی از نشست خبری بخش بین الملل جشنواره با اعلام این خبر اظهار داشت: با آقای مجید مجیدی مذاکره شده و قرار است فیلم «محمد رسول‌الله»  یک نوبت نمایش برای میهمانان خارجی داشته باشد.


وی یادآور شد: در هر صورت بعضی از میهمانان خارجی پژواک این فیلم را شنیده بودند و درخواست دیدن «محمد رسول‌الله» را داشتند که آقای مجیدی هم پذیرفتند.
دبیر جشنواره فیلم فجر همچنین در ادامه تاکید کرد: همچنین ۳۵ فیلم ایرانی در یکی از سالن های پردیس ملت برای مهمانان خارجی به نمایش درخواهد آمد.ما فیلم‌ها را با دقت بسیار بیشتری انتخاب کردیم و واقعا درصد زیادی از فیلم ها نیازی به ممیزی نداشتند.
اخبار فرهنگی و هنری - فارس