اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکبر عبدی مادر فرهاد اصلانی شد!


اکبر عبدی پس از موفقیت در نقش مادر رضا عطاران در فیلم «خوابم می آد» این بار در فیلم «زندگی دو گانه فیروز» نقش دو زن را بازی کرد.

سینما پرس: اکبر عبدی پس از موفقیت در نقش مادر رضا عطاران در فیلم «خوابم می آد» این بار در فیلم «زندگی دو گانه فیروز» نقش دو زن را بازی کرد.

اکبر عبدی که پیش از این در دو فیلم «آدم برفی» به کارگردانی داوود میرباقری و «خوابم میاد» به کارگردانی رضا عطاران نقش یک زن را ایفا کرده بود به زودی در فیلم «زندگی دو گانه فیروز» به کارگردانی فریدون جیرانی مجدد در نقش یک زن و با ایفا دو نقش هم زمان ظاهر شد.




در فیلم اکبر عبدی نقش مادر و خاله فرهاد اصلانی را ایفا کرده است که این نقش دو خواهرند یک خارج رفته و امروزی و دیگری دو از زمان خودش و به اصطلاح خواهر خارج رفته دهاتی است.

«زندگی دوگانه فیروز» داستانی کمدی اجتماعی است و زندگی مردی میانسالی را روایت می کند که بسیار خسیس بوده است و ماجراهایی برای او پیش می آید. تمام صحنه های فیلم در تهران و بخشی از آن در شمال تهران جلوی دوربین رفته است.

جیرانی تازه ترین ساخته خود را اواخر اسفند ماه جلوی دوربین برد و از بازیگرانی چون اکبر عبدی، ساره بیات، فرهاد اصلانی ، صابر ابر و... برای این فیلم بهره برده است.


ویدیو مرتبط :
بازی برتر فرهاد اصلانی در فیلم من مادر هستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مادر اکبر عبدی به ناسزاهایی که به فرزندش داده شد!+عکس



اخبا ر فرهنگی - واکنش مادر اکبر عبدی به ناسزاهایی که به فرزندش داده شد!+عکس

 یادم می آید برای اولین نمایش جشنواره ای فیلم 'مادر' به همراه مادرم به سینما آفریقا رفته بودیم. لژ سینما آفریقا هم در همان درب ورودی بود. ما بعد از اینکه تیتراژ شروع شد وارد سالن شدیم و برای همین کسی نمی دانست که من در سالنم اما چشمتان روز بد نبیند به محض اینکه بازی من در فیلم آغاز شد یکی از مخاطبان که ردیف جلوی من نشسته بود ضمن تعریف از کار من مدام هم فحشی نثارم می کرد. مثلا می گفت:«پدرسوخته عجب بازیگری است» یا می گفت:«بی شرف واقعا هنرمند است.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,اکبر عبدی


  اکبر عبدی یک کمدین تمام عیار است؛ مردی که ضعیفترین فیلمها را هم با حضور خود گرم و دیدنی می کند. یکی از نکات جذاب سری جدید «شام ایرانی» هم حضور همین کمدین در میان شرکت کنندگان است. در دومین قسمت از سری دوم «شام ایرانی» که اکبر عبدی، فیروز کریمی و رضا داوودنژاد مهمان بیژن بنفشه خواه بودند و بنا بود به پذیرایی بنفشه خواه نمره دهند عبدی با بازگویی بخشی از خاطرات خود به شدت محفل را گرم کرد.

 

یکی از جالبترین خاطرات عبدی مربوط می شد به اکران «مادر» در جشنواره فیلم فجر؛ وی که با مادر خود به تماشای این فیلم رفته بود با تشویقهای عجیب و غریب یکی از مخاطبان که ابتدا یک تکه به عبدی انداخته و بعد بازی او را می ستود مواجه شد. شبکه ایران خاطره نگاری عبدی از این اتفاق را در ادامه ارائه کرده است:

هم تعریف می کرد و هم فحش می داد
یادم می آید برای اولین نمایش جشنواره ای فیلم "مادر" به همراه مادرم به سینما آفریقا رفته بودیم. لژ سینما آفریقا هم در همان درب ورودی بود. ما بعد از اینکه تیتراژ شروع شد وارد سالن شدیم و برای همین کسی نمی دانست که من در سالنم اما چشمتان روز بد نبیند به محض اینکه بازی من در فیلم آغاز شد یکی از مخاطبان که ردیف جلوی من نشسته بود ضمن تعریف از کار من مدام هم فحشی نثارم می کرد. مثلا می گفت:«پدرسوخته عجب بازیگری است» یا می گفت:«بی شرف واقعا هنرمند است.» یا اینکه «پدر... چقدر خوب این نقش را درآورده.»!!!

بازیش عالی است این قدر فحش میدهی؟
این ماجرا ادامه داشت تا پایان فیلم که چراغهای سالن را روشن کردند. طرف تا برگشت به عقب مرا دید و در جایش خشکش زد و بعد آمد به طرفم و گفت:«بازی ات واقعا عالی بود آقای عبدی. دم شما گرم.» مادرم هم که زنی مسن بود و در عین حال از اینکه به پسرش توهین شده بود، نه گذاشت و نه برداشت و به این مخاطب گفت:«بازی اش عالی است اینقدر بهش فحش دادی. اگر بازیش بد بود چه می کردی؟»
اخبارفرهنگی - شبکه ایران