اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکبر عبدی قرنطینه شد


مسعود ده‌نمکی از موفقیت‌آمیز بودن عمل پیوند کلیه اکبر عبدی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مسعود ده‌نمکی از موفقیت‌آمیز بودن عمل پیوند کلیه اکبر عبدی خبر داد.

این کارگردان که این روزها «رسوایی 2 » را بر پرده سینماها دارد، عمل پیوند کلیه این بازیگر پیشکسوت را موفقیت‌آمیز خواند و گفت: روز سه‌شنبه عمل انجام شد و تا آنجایی که من اطلاع دارم باید به مدت 2 ماه در قرنطینه باشند.
 
اکبر عبدی که مدتی‌ است از بیماری کلیوی رنج می‌برد، از چند روز گذشته برای انجام عمل پیوند در بیمارستان بستری شد.
 
هم اکنون فیلم «رسوایی 2» با بازی اکبر عبدی در حال اکران است.
 
گفتنی است، اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که در فیلم‌های ماندگاری مختلفی بازی کرد که از جمله می‌توان به «اجاره‌نشین‌ها»، «هنرپیشه»،«آدم برفی» و.... اشاره کرد و از جمله سریال‌های ماندگارش هم «باز هم مدرسه‌ام دیر شد» بود.


ویدیو مرتبط :
استند آپ کمدی خنده دار اکبر عبدی - پیرزن شدن اکبر عبدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسعود ده‌نمکی: اکبر عبدی ممنوع الملاقات است و در قرنطینه به سر می برد



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,اکبرعبدی

اکبر عبدی مدتها از بیماری کلیوی رنج می برد و چند روز پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کارگردان فیلم سینمایی رسوایی دو گفت: اکبر عبدی فعلاً در قرنطینه به سر می برد ، ممنوع الملاقات است و در قرنطینه به سر می برد.

به گزارش  صداوسیما، مسعود ده نمکی درباره آخرین وضعیت درمانی اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این بازیگر روز سه شنبه در بیمارستان هاشمی نژاد تحت عمل جراحی قرار گرفت و کلیه اش پیوند خورد.

وی افزود: طبق شنیده من وضعیت عمومی این بازیگر خوب است اما زمان مرخص شدن وی از بیمارستان مشخص نیست و فعلاً ممنوع الملاقات است.