اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اپل استفاده از مونوپاد سلفی را ممنوع کرد


شرکت اپل اعلام کرده که طبق برنامه سالانه خود کنفرانس توسعه‌دهندگان که به اختصار (WWDC) نامیده می‌شود را در هجدهم خرداد ماه برگزار خواهد کرد اما این شرکت از هم اکنون ورود هرگونه تجهیزات تصویربرداری حرفه‌ای و مونوپاد‌ها را ممنوع اعلام کرده است.

فارنت: شرکت اپل اعلام کرده که طبق برنامه سالانه خود کنفرانس توسعه‌دهندگان که به اختصار (WWDC) نامیده می‌شود را در هجدهم خرداد ماه برگزار خواهد کرد اما این شرکت از هم اکنون ورود هرگونه تجهیزات تصویربرداری حرفه‌ای و مونوپاد‌ها را ممنوع اعلام کرده است.

بنا بر این اطلاعات که در صفحه وب‌سایت کنفرانس WWDC منتشر شده است ورود هرگونه تجهیزات صوتی و تصویری حرفه‌ای برای ضبط و تصویربرداری مراسم ممنوع است. جالب اینجاست که اپل حتی استفاده از دستگاه‌های مجهز به فناوری‌های پوشیدنی را که برای تصویر برداری به کار می‌روند را نیز ممنوع کرده است.

اپل استفاده از مونوپاد سلفی را ممنوع کرد!

همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد، ورود هرگونه مونوپاد برای گرفتن تصاویر سلفی نیز در این مراسم که در دو باغ Moscone West و Yerba Buena برگزار می‌شود قدغن شده است. فروش محصولات نیز در حین مراسم اپل از جانب شرکت‌کنندگان ممنوع است. اپل تاکید کرده که با فرد خاطی برخورد خواهد کرد و وی را از محل مراسم اخراج می‌کند.

مصرف دخانیات در فاصله کمتر از ۶ متری درِ ورودی نیز یکی دیگر مواردی است که اپل آنرا در مراسم خود ممنوع کرده است. اپل در مراسم WWDC خود رسم دارد تا از نسخه جدید iOS که در گوشی و آی‌پد‌های این شرکت به کار گرفته می‌شود،‌ رونمایی کند.


ویدیو مرتبط :
لذت گرفتن عکس سلفی - آموزش استفاده از مونوپاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از آیفون اپل برای اوباما ممنوع شد



اخبار,اخبار بین الملل,ممنوعیت  استفاده ازآیفون اپل برای اوباما


اخباربین الملل - استفاده از آیفون اپل برای اوباما ممنوع شد

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به دلایل امنیتی اجازه ندارد از تلفن همراه آیفون، تولید شرکت اپل استفاده کند.

اوباما روز چهارشنبه در دیدار با گروهی از جوانان برای تبلیغ قانون لایحه درمانی خود موسوم به اوباماکر (طرح درمانی اوباما) گفت به دلایل امنیتی نمی تواند از آیفون استفاده کند، اما هنوز از تبلت اپل (آیپد) استفاده می کند.

بر اساس اطلاعاتی که ادوارد اسنودن، مشاور سابق «آژانس امنیت ملی آمریکا» افشا کرده است، اپل یکی از چند شرکت فناوری آمریکا است که احتمالاً اجازه دسترسی مستقیم این آژانس را به سرورهایی فراهم کرده است که شامل اطلاعات کاربران است. اما شرکت های مزبور این اتهام را رد کرده اند.

اوباما از زمان تصدی سمت ریاست جمهوری و ورود به کاخ سفید در سال 2009 تاکنون از تلفن همراه بلک بری خود استفاده می کند. وی گفت تنها ده نفر نشانی صندوق الکترونیک شخصی وی را دارند. جرج دبلیو بوش و بیل کلینتون، رؤسای جمهور پیشین آمریکا، هیچ یک در دوره ریاست جمهوری خود از صندوق الکترونیک استفاده نمی کردند.

شرکت بلک بری کانادا مبدع قراردادن رایانامه بر روی تلفن همراه است. اما پس از آنکه رقبا تلفن های همراهی که بیشتر مورد توجه مشتریان بود - از جمله تلفن ایفون شرکت اپل و تلفن هایی که از نرم افزار اندروید استفاده می کنند- به بازار عرضه کردند، جایگاه بلک بری در بازار تضعیف شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، مسئولان شرکت به تازگی از قصد خود برای فروش شرکت منصرف شده اند و در تلاشند با معطوف کردن توجه خود مشتریان بزرگ تجاری و دولتی، مسیر جدیدی را در پیش گیرند.

اخبار  بین الملل - فرارو