اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ايران به مقاوله‌نامه كار دريايي ملحق شد



 

 

ايران به مقاوله‌نامه كار دريايي ملحق شد

 

ايران به مقاوله‌نامه كار دريايي ملحق شد


با اين مصوبه كشتي‌هاي جمهوري اسلامي ايران مي‌توانند در تمامي بنادر دنيا عبور و مرور داشته باشند.

طبق مصوبه امروز مجلس دولت ايران به مقاوله‌نامه كاردريايي مصوب سازمان بين‌المللي كار ملحق شد.
به گزارش خبرنگار ايلنا در جلسه علني امروز نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با تصويب لايحه الحاق دولت ايران به مقاوله نامه كار دريايي مصوب سازمان بين‌المللي كار به دولت جمهوري اسلامي ايران اجازه داد به مقاوله‌نامه كار دريايي ملحق شود و اسناد آن را مبادله كند.
با اين مصوبه كشتي‌هاي جمهوري اسلامي ايران مي‌توانند در تمامي بنادر دنيا عبور و مرور داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
ایمنی كار در ارتفاع- كار بر روی سقف شیب دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه اعتراضي نماينده دائم ايران



 

 

معاون حقوقي و بين‌المللي وزارت امور خارجه خبر داد:

نامه اعتراضي نماينده دائم ايران در سازمان‌ملل نسبت به سخنان اخير اوباما


پس از پاسخ مقامات ايران و مقام معظم رهبري به سخنان اوباما پاسخ حقوقي جمهوري اسلامي ايران نيز به زودي به سازمان‌ملل ارائه خواهد شد./اظهارات اخير اوباما هم از نظر افكار عمومي جهان و هم حقوقدانان محكوم است.

معاون حقوقي و بين‌المللي وزارت امور خارجه از تسليم نامه اعتراضي نماينده دائم ايران در سازمان ملل نسبت به سخنان اخير اوباما خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، محمدمهدي آخوندزاده پيش از ظهر امروز در نشست خبري‌اي كه به مناسبت برگزاري كنفرانس خلع سلاح و عدم اشاعه آن، در تهران برگزار خواهد شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به اينكه آيا ايران از مواضع اخير اوباما به سازمان‌هاي بين‌المللي شكايت خواهد كرد يا نه؟، گفت: سخنان اخير اوباما در حقوق و روابط بين‌الملل نادرست است. استفاده از كلمات تهديد آميز، مخالف حقوق بين‌الملل است و آنچه كه توسط مقامات آمريكايي به كار گرفته شده در تضاد كامل با حقوق مسلم در روابط بين‌الملل است.
وي ادامه داد: بر همين اساس پس از پاسخ مقامات ايران و مقام معظم رهبري به اين سخنان از طريق خزاعي نماينده دائم ايران در سازمان‌ملل نامه اعتراضي‌اي در اين ارتباط، تسليم دبير كل سازمان ملل شده است. متن پاسخ حقوقي جمهوري اسلامي ايران نيز به زودي به سازمان‌ملل ارائه خواهد شد.
وي تاكيد كرد: اظهارات اخير اوباما هم از نظر افكار عمومي جهان و هم حقوقدانان محكوم است.
اخبار تكملي متعاقبا ارسال مي‌شود...../تحلیل:ایلنا