اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوکتاویو: قلبم برای ایران است نه برزیل!


سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از پیروزی بر امارات و راهیابی به فینال جام بین قاره‌ای گفت: اطمینان داشتم بازیکنانم در این مسابقه‌ها و در بازی با امارات سرسخت می‌توانند موفق شوند و امیدوارم به قهرمانی در این مسابقه‌ها برسیم.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از پیروزی بر امارات و راهیابی به فینال جام بین قاره‌ای گفت: اطمینان داشتم بازیکنانم در این مسابقه‌ها و در بازی با امارات سرسخت می‌توانند موفق شوند و امیدوارم به قهرمانی در این مسابقه‌ها برسیم.

مارکو اوکتاویو پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر امارات و راهیابی به فینال جام بین قاره‌ای اظهار کرد: من به بازیکنان خودم اعتماد داشتم و می‌دانستم عملکرد خوبی برابر امارات خواهند داشت. من به پیروزی مقابل امارات و رسیدن به فینال اعتقاد زیادی داشتم و ما همه تلاش‌مان را کردیم. خوشحالیم امارات که تیم سرسختی بود را شکست دادیم.

وی در پاسخ به اینکه نبود سه بازیکن اصلی تیم ایران یعنی مسلم مسیگر، فرید بلوکباشی و حسن عبداللهی در این مسابقه را چقدر در عملکرد تیم‌تان موثر دیدید گفت: سه بازیکن اصلی ما نبودند و صددرصد نبودشان تاثیرگذار بود. اما تیم ایران در این مسابقه نشان داد که فقط 8 – 9 بازیکن آماده مسابقه ندارد بلکه 12 بازیکن باکیفیت دارد که هر کدام‌شان می‌توانند ظرفیت‌های جدید و خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران درباره بازی فینال نیز به ایسنا گفت: تیم روسیه در بالاترین سطح از فوتبال ساحلی دنیا بازی می‌کند. اما من کیفیت بازی تیم ایران را نسبت به تیم روسیه چندان دور نمی‌بینم. ما باید تا انجام مسابقه فینال استراحت کافی داشته باشیم، تمرکز کنیم و بر اساس استراستژی که برای مقابله با حریف مشخص می‌کنیم تاکتیک‌ها را بچینیم و نهایتا بازیکنان بتوانند با تمرکز بالا تاکتیک‌ها را در زمین عملیاتی کنند و با پیروزی بر حریف‌شان قهرمان شوند.

اوکتاویو در پاسخ به اینکه پیش از شروع مسابقه‌ها فکر می‌کردید تا فینال صعود کنید و تیم‌های قدرتمندی چون روسیه و برزیل را شکست دهید گفت: من به تیم خودم اطمینان دارم. تیم ایران از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان تشکیل شده است. از ابتدای مسابقه‌ها معتقد بودم که ایران قدرت رسیدن به چنین جایگاهی رادارد و اطمینان داشتم می‌توانیم موفق باشیم.

سرمربی برزیلی تیم ایران در واکنش به اینکه هنگام غلبه بر برزیل چه احساسی داشتی، به ایسنا گفت: من قبلا نیز این تجربه را داشتم که با تیم دیگری مقابل تیم کشورم قرار بگیرم. من زمانی سرمربی تیم پرتغال بودم و با برزیل بازی کردم. من حرفه‌ای فکر می‌کنم و اکنون که هدایت تیم ایران را بر عهده دارم قلبم متعلق به ایران است و خوشحالم که ایران تا اینجای رقابت‌ها موفق بوده و از تمام حریفانش عبور کرده است.

وی در پایان با تشکر از ایرانی‌های مقیم دوبی که برای تشویق و حمایت از تیم ایران به ساحل جمیرا آمده بودند، اظهار کرد: از همه ایرانی‌ها و طرفداران تیم ملی که به ورزشگاه آمدند و در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. آن‌ها با تشویق‌ها و حمایت‌هایشان به ما انگیزه دادند. امیدوارم با حضور و حمایت‌هایشان در مسابقه فینال هم بتوانیم موفق باشیم و همه با هم قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن بگیریم.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با اوکتاویو پس از باخت ایران از تاهیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برزیل تحریم‌های علیه ایران رااجرا می کند



 

 

 

برزیل تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را اجرا می کند

برزیل که به‌همراه ترکیه، به صدور قطعنامه تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه کشورمان رای منفی داده بود، اعلام کرد که این قطعنامه را اجرا خواهد کرد.

آفتاب: فرمان تبعیت برزیل از تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران، به امضاء لولا داسیلوا، رئیس جمهوری آن کشور رسید.

سلسو آموریم، وزیر خارجه‌ی برزیل، ضمن اعلام این خبر دلیل اتخاذ چنین تصمیمی را وجود سنت تبعیت از قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل در آن کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری‌ها، برزیل به همراه ترکیه، دو کشور عضو شورای امنیت بودند که با قطعنامه‌ی تشدید تحریم‌های ایران مخالف کرده بودند.

گفتنی است که برزیل به‌همراه ترکیه قطعنامه تحریم‌‌های تازه علیه ایران را فرصت‌سوزی خوانده بودند.

برزیل پس از تصویب دور چهارم تحریم‌های شورای امنیت علیه کشورمان، نسبت به اتخاذ چنین اقدامی ابراز تاسف کرده بود.

لوییز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس‌جمهوری برزیل که به تهران آمده بود تا شاهد امضای توافقنامه تهران باشد، پس از تصویب تحریم‌ها گفت: «تاسف‌بار این که این‌بار ایران می‌خواست مذاکره کند و آنهایی که نمی‌خواستند مذاکره کنند کسانی بودند که گمان می‌کنند زور همه چیز را حل می‌کند.»

رئیس جمهوری برزیل آن زمان تصریح کرد: «من فکر می‌کنم اتخاذ چنین تصمیمی اشتباه بود.»

لولا داسیلوا گفت: «گمان می‌کنم شورای امنیت یک فرصت تاریخی را برای مذاکره بی‌دغدغه درباره برنامه هسته‌ای ایران را به دور انداخت.»

ترکیه و برزیل در روز رای‌گیری به قطعنامه شورای امنیت علیه کشورمان، رای منفی و لبنان نیز رای ممتنع داد...../تحلیل:عصرایران