اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوکتاویو: آرژانتین نباید بالاتر از ایران باشد!


سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: برایم قابل قبول نیست که تیم‌هایی چون آرژانتین و تاهیتی بالاتر از ما قرار گرفته باشند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: برایم قابل قبول نیست که تیم‌هایی چون آرژانتین و تاهیتی بالاتر از ما قرار گرفته باشند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مارکو اوکتاویو درباره برنامه‌های آینده تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: پس از نمایش موفقی که در پنج دوره از مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی ارائه کردیم، وقت آن رسیده که از هم اکنون برنامه های خود را برای مسابقات جام جهانی 2015 پرتغال شروع کنیم. ما می دانیم که برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های برتر دنیا کار آسانی نیست اما تمام سعی خود را برای برگزاری چنین مسابقاتی انجام خواهیم داد و تلاشمان این است تا سال آینده 2 کمپ را در برزیل برگزار کنیم.

وی در خصوص تیم ملی "ب" فوتبال ساحلی یادآور شد: تیم ملی "ب" فوتبال ساحلی، تیم ملی جوانان و لیگ قدرتمند فوتبال ساحلی ایران در برنامه های ما جایگاه بسیار ویژه ای دارند و از آنها در آینده نزدیک استفاده خواهم کرد. به طور کلی این را باید یادآور شوم که استانداردهای حرفه ای برای بازیکنان، از طریق لیگ قوی، حمایت های ملی فدراسیون، دولت و اسپانسرها به دست می آید.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره احتمال استفاده از بازیکنان تیم ملی "ب" فوتبال ساحلی در جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 پرتغال خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنان این تیم و به طور کلی تمامی ساحلی بازان حاضر در ایران شانس حضور را خواهند داشت، به همین دلیل من و عباس هاشم پور با تمام دقت در حال استعدادیابی هستیم تا شانس دعوت به اردوی تیم ملی برای همه یکسان باشد.

اوکتاویو در خصوص آخرین رنکینگ اعلامی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی و کسب رده ششم ایران برای نخستین بار، تصریح کرد: از نظر من شیوه رده بندی سازمان جهانی فوتبال ساحلی و امتیازدهی تیم ها به طور کل اشتباه است. با تمام احترامی که برای تیم های آرژانتین و تاهیتی قائلم، برایم قابل باور نیست که آنها بالاتر از ایران قرار گرفته اند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در 2سال اخیر بیش از 50 بازی بین المللی انجام داده که در 48بازی پیروز شده و فقط 2باخت در کارنامه دارد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمانی آسیا، قهرمانی المپیک ساحلی آسیا، قهرمانی مسابقات فوتبال ساحلی غرب آُسیا، قهرمانی تورنمنت بین المللی بلاروس و قهرمانی در مسابقات جام بین قاره ای را به دست آورده و علاوه بر این، 2 تیم قهرمان جهان یعنی برزیل و روسیه را 2بار شکست داده است. همه این موفقیت ها دلایلی است بر اینکه از نظر من تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باید در جمع 4تیم برتر جهان قرار داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با اوکتاویو پس از باخت ایران از تاهیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران 60 هزار تن روغن سویا از آرژانتین خرید



ایران 60 هزار تن روغن سویا از آرژانتین خرید

خبرگزاری فارس: رویترز اعلام کرد ایران در آستانه ماه رمضان ۵۰ هزار تن شکر از برزیل و 60 هزار تن روغن سویا از آرژانتین خریداری کرده و در نظر دارد ۵۰ هزار تن شکر دیگر از برزیل خریداری کند.

 رویترز طی گزارشی اعلام کرد با توجه به تلاش های ایران برای ذخیره کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انتظار می رود دولت ایران، نقش فعال تری را در واردات شکر در ماه های آینده ایفا نماید.

بر اساس این گزارش محموله های مواد غذایی، از شمول تحریم های غرب علیه ایران معاف هستند، اما غرب امیدوار است با محدودیت های مالی اعمال شده در روند تجارت ایران ایجاد اخلال کند.

به  گفته منابع تجاری، شرکت بازرگانی دولتی ایران، که وظیفه ذخیره و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله شکر، گندم و نان را بر عهده دارد، اخیرا  فعالیت های خود را افزایش داده است.

توربجورن سولتودیت، از تحلیلگران مسائل اقتصادی و تجاری اظهار داشت: «مقامات ایرانی احتمالا از خریداران دولتی برای تامین کالاهای اساسی غذایی مردم استفاده می کنند تا با هر گونه کمبود ناشی از ناتوانی شرکت های خصوصی کوچک در دور زدن تحریم ها، مقابله کنند.»

وی افزود: «این موضوع احتمالا در بازه زمانی پیش از ماه رمضان انجام می گیرد.»

در ماه رمضان، که از 20 جولای آغاز و تا 18 آگوست ادامه می یابد، معمولا میزان مصرف شکر افزایش می یابد.

به گفته منابع آگاه، شرکت بازرگانی دولتی ایران ابتدای ماه جاری میلادی حداقل 50 هزار تن شکر خام برزیلی خریداری کرده و قصد دارد این هفته 50 هزار تن شکر خام دیگر برای تحویل در ماه جولای خریداری کند.

یک منبع مطلع در بازار شکر در این زمینه گفت: «شرکت بازرگانی دولتی ایران، احتمالا مدت بیشتری در بازار حضور خواهد داشت. همه چیز به چگونگی انجام واردات و پرداخت ها بستگی دارد.» وی افزود: «آنها اولویت اول معاملات دولت با دولت هستند، بنابراین، این موضوع به کشورهایی که مایل و قادر به همکاری با ایران باشند، کمک خواهد کرد.»

به گفته منابع مذکور، شرکت بازرگانی دولتی ایران همچنین در هفته های اخیر، اقدام به خرید 60 هزار تن روغن سویای آرژانتینی کرده است./فارس