اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«اون» کوچولو روی جلد نیویورکر! +عکس


هفته‌نامه نیویورکر در شماره آتی خود که 18 ژانویه منتشر می‌شود، از کاریکاتوری از رهبر کره شمالی به عنوان طرح روی جلد استفاده کرده است.

خبرگزاری ایسنا: هفته‌نامه نیویورکر در شماره آتی خود که 18 ژانویه منتشر می‌شود، از کاریکاتوری از رهبر کره شمالی به عنوان طرح روی جلد استفاده کرده است.

پس از آن که پیونگ یانگ ادعا کرد که توانسته نخستین آزمایش هیدروژنی خود را انجام دهد، جامعه‌ی بین‌المللی با محکوم کردن این اقدام پیونگ‌یانگ، آن را برهم‌زننده‌ی ثبات شبه‌جزیره کره اعلام کردند.

چهارمین آزمایش اتمی کره شمالی خشم آمریکا و چین را برانگیخت اما دولت واشنگتن و کارشناسان تسلیحاتی نسبت به ادعای پیونگ‌یانگ مبنی بر این که آزمایش اتمی‌اش یک بمب هیدروژنی بوده، شک دارند.

«اون» کوچولو روی جلد نیویورکر رفت! +عکس


ویدیو مرتبط :
خودتو به اون راه نزن،دیگه از این حرفا نزن...عکسشم عوض کردم جناب آپارات!عین اون عکس رو ی کلیپ مشابهشم بود!چرا من؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوچولو های ناراحت و عصبانی! / عکس


 



کوچولو های ناراحت و عصبانی!