اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین کنسرت «عموفیتیله‌ ای ها» در تهران


کنسرت عموهای فیتیله‌ای اردیبهشت ماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: کنسرت ویژه کودکان با عنوان «شادیانه‌های کودکی» در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی (عموهای فیتیله‌ای) به همراه شهرام نیک‌یار و مسعود روشن پژوه به اجرای برنامه می‌پردازند.

همچنین عروسک‌های سرزمین دونه‌ها (عروسک‌های برنامه خاله شادونه) در حاشیه این کنسرت برای کودکان به اجرای برنامه می‌پردازند.


ویدیو مرتبط :
محمدعلیزاده کنسرت تهران این اولین باره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت سعید عرب برای اولین بار در تهران


سعید عرب ـ خواننده پاپ ـ پس از انتشار نخستین آلبومش، در تجربه‌ای جدید برای اولین بار در تهران به‌ صحنه می‌رود.

هفت صبح: سعید عرب ـ خواننده پاپ ـ پس از انتشار نخستین آلبومش، در تجربه‌ای جدید برای اولین بار در تهران به‌ صحنه می‌رود.

سعید عرب كه پس از انتشار رسمی آلبوم «مهربونم» توانست فعالیت‌ مجاز خود را در عرصه موسیقی تجربه كند، كنسرت رسمی خود را در تاریخ 13 مهر ماه در دو سانس و در سالن اریكه ایرانیان برگزار خواهد كرد.

طبق اعلام برگزاركنندگان، در این برنامه جذابیت‌های خاص نمایشی و تصویری در نظر گرفته شده كه از سوی موسسه فرهنگی «نغمه سرای روژین» برگزار خواهد شد و رهبری اركستر «سعید عرب» در این برنامه نیز بر عهده «محسن افشار» خواهد بود.

تهیه كنندگی این برنامه نیز بر عهده مسعود دهقان بوده و بلیت‌فروشی از هفته آینده آغاز خواهد شد.