اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین مدال جهانی تاریخ دوومیدانی ایران بدست آمد/ احسان حدادی سوم شد


احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا با کسب نشان برنز رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان ایران را برای نخستین بار در تاریخ صاحب مدال جهانی در دوومیدانی کرد.

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا با کسب نشان برنز رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان ایران را برای نخستین بار در تاریخ صاحب مدال جهانی در دوومیدانی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، چهارمین شب از رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان در دایگو با برگزاری مسابقه فینال مردان پیگیری شد. احسان حدادی نماینده شایسته کشورمان در دومین حضور قدرتمند خود در فینال رقابتهای پرتاب دیسک جهان موفق شد ایران را صاحب نخستین مدال جهانی دوومیدانی کند.

حدادی در این رقابتها با پرتابی به میزان 66 متر و 8 سانتیمتر پس از نمایندگان آلمان و استونی به مقام سوم رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.

منبع : مهر


 


ویدیو مرتبط :
اولین مدال دو و میدانی برای ایران - کسب مقام دمی احسان حدادی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حدادی اولین مدال آور تاریخ ایران در مسابقات جهانی لقب گرفت



 

 حدادی اولین مدال آور تاریخ ایران در مسابقات جهانی لقب گرفت

 

پرتابگر دیسک کشورمان موفق شد در رقابت های قهرمانی جهان نخستین مدال تاریخ دو و میدانی ایران را به نام خود ثبت کند.

در ادامه رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان در کره جنوبی امروز مسابقات فینال پرتاب دیسک برگزار شد که طی آن احسان حدادی از کشورمان با ثبت رکورد ۶۶ متر و ۸ سانتیمتر به مقام سوم دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

حدادی در تلاش اول خود دیسک را ۶۵ متر و ۲۹ سانتیمتر پرتاب کرد، در بار دوم ۶۴ متر و ۷ سانتیمتر پرتاب کرد، در تلاش های سوم و چهارم خود ناموفق بود و خطا نمود، در بار پنجم موفق به ثبت رکورد ۶۵ متر و ۵۰ سانتیمتر شد و در دفعه ششم نیز رکورد ۶۶ متر و ۸ سانتیمتر را از خود بر جا گذاشت.

در این رقابت "روبرت هارتینگ" از آلمان با رکورد ۶۸ متر و ۹۷ سانتیمتر قهرمان شد، "گرد وکانتر" از استونی با ۶۶ متر و ۹۵ سانتیمتر دوم شد و حدادی نیز در مکان سوم قرار گرفت.

گفتنی است این نخستین مدال تاریخ دو و میدانی ایران در رقابت های قهرمان جهان بود که توسط احسان حدادی بدست آمد..... / شبکه خبری برنا