اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین عکس کیم کارداشیان پس از زایمان


یک ماه غیبت کیم کارداشیان باعث شد که طرفدارانش برای دیدن ظاهر پس از زایمان او، علاقه نشان دهند. اما او برای اولین تصویریش که پس از یک ماه غیبت در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد، چه لباسی انتخاب کرده است؟ رنگ مورد علاقه او در این روزها چیست؟ صبح بخیر: پس از یک ماه پنهان کاری، بالاخره کیم کارداشیان در مکان های عمومی ظاهر شد.


اولین عکس کیم کارداشیان پس از زایمان

او که حدود یک ماه پیش دومین فرزند خود را به دنیا آورد و پس از آن در هیچ مکان عمومی مشاهده نشد، حال پس از کاهش وزن، با افتخار به بیرون از خانه قدم می گذارد و طرفداران خود را متعجب می کند.

یک ماه غیبت کیم کارداشیان باعث شد که طرفدارانش برای دیدن ظاهر پس از زایمان او، علاقه نشان دهند. اما او برای اولین تصویریش که پس از یک ماه غیبت در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد، چه لباسی انتخاب کرده است؟ رنگ مورد علاقه او در این روزها چیست؟

بله، با یک نگاه به عکس، شما هم می توانید پی ببرید که او در حال حاضر مشکی را ترجیح می دهد. او کت پوست خود را با یک لگینگ و کفش پاشنه دار مشکی ست کرده است.

این مادر تازه وارد برای موهای خود نیز مدلی جدید انتخاب کرده است.

اولین عکس کیم کارداشیان پس از زایمان

درست 10 روز پس از زایمان کیم کارداشیان، او اعلام کرد که 17 پوند (7.71 کیلوگرم) کاهش وزن داشته اما فکر می کرد که هنوز زمان مناسبی برای رفتن به بیرون از خانه نیست و کار کردن ممکن است به سلامت او ضرر بزند. در هر صورت او در حال حاضر جذاب و زیبا به نظر می رسد.

اولین عکس کیم کارداشیان پس از زایمان

شاید او در مکان های عمومی چون گذشته حاضر نشود اما مطمئنا حضورش در شبکه های اجتماعی بیش از قبل خواهد شد. گزارشات حاکی از آن است که او به زودی در Snapchat نیز فعالیت خواهد کرد.

نظر شما در مورد اولین عکس منتشر شده از او پس از زایمان چیست؟


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین عکس از فرزند «کیم کارداشیان»


عکسی از فرزند کیم کارداشیان و کانیه وست.

 
 
 
 
  صبح بخیر: