اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین طرح‌ از گوشی P9 هواوی لو رفت


گوشی P9 از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی و تراشه‌ی Kirin 950 بهره می‌برد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به‌تازگی اولین طرح‌های گوشی P9 شرکت هواوی منتشر شده که در آن به وجود سنسور تشخیص اثر انگشت روی این گوشی اشاره شده است.

اولین طرح‌های گوشی P9 شرکت هواوی منتشر شد

شرکت هواوی با معرفی گوشی Mate 8 از سنسور تشخیص اثر انگشت در گوشی‌های خودش استفاده کرد و قصد دارد از این ویژگی در تلفن همراه هوشمند P9‌ هم استفاده کند. به‌تازگی طرحی از ظاهر این گوشی منتشر شده که کاربران را با این محصول آشنا می‌کنند. با توجه به این طرح‌ها مشخص شده که P9 ظاهری کاملا متفاوت با گوشی P8 دارد.

در پایین صفحه نمایش این گوشی یک دکمه‌ی فیزیکی وجود دارد که سنسور تشخیص اثر انگشت روی آن قرار گرفته است. در پشت این تلفن همراه هوشمند از دو دوربین و فلش دوگانه استفاده شده است. بلندگوهای محصول جدید هواوی هم در پایین قرار گرفته و در کنار آن پورت 3.5 میلی‌متری صدا مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که فریم این محصول از فلز تشکیل شده و هنوز مشخص نیست که آیا بدنه‌ی پشتی آن هم فلزی خواهد بود یا خیر.

اولین طرح‌های گوشی P9 شرکت هواوی منتشر شد
اولین طرح‌های منتشر شده از گوشی P9 شرکت هواوی
‌‌‌‌‌‌‌‌
با توجه به شایعات منتشر شده گوشی P9 از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت 1080p بهره می‌برد و برای آن از تراشه‌ی Kirin 950 استفاده شده است. دوربین پشت این گوشی 12 مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی روی آن مشاهده می‌شود. به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2016 شاهد معرفی این محصول خواهیم بود. تا این لحظه مشخص شده که دو شرکت ال جی و سامسونگ هم قصد دارند پرچم‌دارهای جدید خودشان را در این نمایشگاه معرفی کنند.


ویدیو مرتبط :
گوشی پیرگاردین P9 از فروشگاه اینترنتی گوشی طرح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین اطلاعات از گوشی P9 Max لو رفت


براساس اطلاعات لو رفته، گوشی P9 Max‌ از تراشه‌ی Kirin 950، سه گیگابایت رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی بهره می‌برد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که هواوی چند مدل مختلف از گوشی P9 را معرفی کرده بود، امروز اولین اطلاعات از مدل جدید این تلفن همراه هوشمند که P9 Max نام دارد، لو رفت.

اولین اطلاعات از گوشی P9 Max لو رفت

گوشی P9 Max جایگزینی برای P8 Max خواهد بود که سال گذشته راهی بازار شد. براساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک GFXBench این گوشی سخت افزار قابل قبولی دارد و می‌تواند برای گروهی از کاربران جذاب باشد.

این گوشی یک صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به شمار می‌روند. همچنین روی P9 Max سیستم عامل اندروید 6 نصب شده است.

اولین اطلاعات از گوشی P9 Max لو رفت
اطلاعات لو رفته از گوشی هواوی P9 Max

برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی Kirin 950 استفاده شده که برای اولین‌بار در گوشی Mate 8 قرار گرفته بود. البته هوای تراشه‌ی جدیدتری را برای مدل‌های P9 و P9 Plus در نظر گرفته بود. در حالی که گوشی P9 Max هنوز به شکل رسمی معرفی نشده، قدرت سخت افزاری قابل قبولی دارد. هنوز مشخص نیست این تلفن همراه در چه تاریخی راهی بازار می‌شود. البته مدتی پیش هم اطلاعاتی از گوشی P9 Lite منتشر شده بود.