اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین روبات وکیل استخدام شد


اولین وکیل روباتیک جهان که از فناوری ابررایانه واتسون آی‌بی‌ام بهره می‌برد، اولین پرونده خود را به تازگی در دست گرفته‌است، البته این به آن معنی نیست که به این زودی‌ها پای روبات‌ها به دادگاه‌های قضایی باز شود.

همشهری آنلاین: اولین وکیل روباتیک جهان که از فناوری ابررایانه واتسون آی‌بی‌ام بهره می‌برد، اولین پرونده خود را به تازگی در دست گرفته‌است، البته این به آن معنی نیست که به این زودی‌ها پای روبات‌ها به دادگاه‌های قضایی باز شود.

براساس گزارش گیزمودو، شركت حقوقی Baker & Hostetler می‌گوید از وكیل هوش مصنوعی به نام راس به عنوان منبعی برای كمك به 50 وكیلش در بخش پرونده‌های مالی و ورشكستگی استفاده خواهد‌كرد.

راس در اصل یك ابزار تحقیقاتی پیشرفته‌است. می‌تواند برای پاسخ دادن درباره پرونده‌های موجود یا راهنمایی كاربران قوانین موجود را خوانده و استنتاج كند. توانایی فراگیری ماشینی این روبات به او در بهبود پاسخ‌هایش كمك می‌كند و علاوه بر این دیگر وكلا را درباره قوانین جدید به روز نگه‌ می‌دارد.

راس می‌تواند برای وكلایی كه برای انجام مسئولیت خود به دانش بالای ادبیات نیاز دارند، زمان بخرد تا به جای خواندن دقیق جزئیات هر پرونده، اطلاعات مورد نیازشان را از راس بپرسند تا زمان بیشتری برای تحلیل جزئیات پیچیده در پرونده‌ها و قوانین در اختیار داشته‌باشند.

Baker & Hostetler یكی از بزرگترین شركت‌های حقوقی در جهان به شمار می‌رود كه بیش از 900 وكیل در آن مشغول به كارند. اندرو آرودا مدیر اجرایی پروژه هوش راس می‌گوید دیگر شركت‌های حقوقی نیز برای استفاده از این روبات قرارداد‌هایی را به امضا رسانده‌اند.

آرود تصمیم دارد قابلیت‌های راس را به فراتر از پرونده‌های مالی و ورشكستگی بسط دهد تا این روبات وكیل بتواند پرونده‌های استخدامی، جنایی، مالیاتی و حقوق مالكیت معنوی را نیز پوشش دهد.


ویدیو مرتبط :
اولین روبات خانواده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از اولین روبات فیلم «جنگ ستارگان7» +عکس



رونمایی از اولین روبات فیلم «جنگ ستارگان7» +عکس

قسمت هفتم جنگ ستارگان اولین اكران خود را روز 18 دسامبر 2015 خواهد داشت .

 

رونمایی از اولین روبات فیلم , روبات فیلم جنگ ستارگان 7

 

جی جی آبرامز کارگردان قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان طی پستی در توییتر از اولین ربات فیلم به نام R2-D2رونمایی کرد.

این فیلم به كارگردانی «جی جی آبرامز» به گونه ای ادامه «بازگشت یودی» است و ماجراهای «لوك اسكای واكر» ، «هان سولو»‌ ، «پرنسس لیا» و بقیه را به تصویر می كشد.

بر این اساس ، قسمت هفتم جنگ ستارگان اولین اكران خود را روز 18 دسامبر 2015 خواهد داشت...... /  cinemakhabar.ir

 

رونمایی از اولین روبات فیلم , روبات فیلم جنگ ستارگان 7