اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین دربی بهمن ماه؛ جنجال بزرگ عزیز اصلی‎


اولین باری که دربی پایتخت در بهمن ماه برگزار شد، بازی چهارم پرسپولیس و استقلال بود که روز 17 بهمن 1348 انجام شد.

خبرآنلاین: در این بازی که در هفته دهم جام باشگاههای تهران برگزار شد، پرسپولیس با تیم بی ستاره خود مقابل استقلال پرستاره قرار گرفت. این بازی با داوری ابوالقاسم حاج ابوالحسن و در حضور 25 هزار تماشاگر آغاز شد و نکته جالب اینکه بلیت های این بازی 3، 5 و 10 تومانی بود!

آبی پوشان با گل دقیقه 9 غلامحسین مظلومی پیش افتادند، اما در ادامه پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت و در نهایت در دقیقه 85 محمود خوردبین گل مساوی را زد که که داور بازی در کمال شگفتی آن را مردود اعلام کرد. عزیز اصلی کاپیتان پرسپولیس به حاج ابوالحسن معترض شد و به علت درگیری فیزیکی با داور اخراج شد. پرسپولیسی ها هم در اعتراض به قضاوت ناعادلانه زمین را ترک کردند و فدراسیون فوتبال نیز طبق انتظار بازی را 3- صفر به نفع استقلال اعلام کرد. ناگفته نماند که ستاره های اصلی پرسپولیس در قالب تیم پیکان کمتر از یک ماه بعد و در ادامه همین فصل باشگاههای تهران با دو گل استقلال را شکست دادند.

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Larg_Pic/30-10-1391/IMAGE634942371058722300.jpg

این عکس صحنه ای از دربی چهارم و اولین دربی بهمن ماه است. منصور پورحیدری، مهدی حاج محمد، گودرز حبیبی و غلامحسین مظلومی از بازیکنان استقلال هستند که در این صحنه دیده می شوند.


ویدیو مرتبط :
جشن بزرگ بهمن ماه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میرتهماسب پاسپورت ‌ام ۲۱ بهمن ماه ...




پس از گذشت چهار ماه ‌و هفت روز، پاسپورت مجتبی میرتهماسب - مستندساز - آزاد و ممنوع‌الخروجی او برطرف شد.


مجتبی میرتهماسب با تأیید این خبر گفت: مشکل ممنوع‌الخروجی و توقیف پاسپورت من، مشکل کم‌اهمیتی بود... اگر نگاهی واقع‌بین و خیرخواهانه به اطراف‌مان بیاندازیم! با این حال پس از گذشت چهار ماه‌ و هفت روز، پاسپورت من روز ۲۱ بهمن‌ماه به من برگردانده شد و برایم آرزوی موفقیت هم کردند! در حالی که تاریخ تمام ویزاهای من به پایان رسیده و پاسپورتم را هم باید تمدید کنم.



میرتهماسب در ادامه با اشاره به مشكلاتی كه این مسأله برای او ایجاد كرده، توضیح داد: طی این مدت تمام زندگی و فعالیت حرفه‌ای من مختل شد. اكنون هم كه پاسپورتم را گرفته‌ام، نیاز به زمان دارم تا بتوانم جبران روزهای از دست رفته را بکنم.



وی درباره اولین سفر خود نیز اظهار كرد: طی این مدت به چندین جشنواره دعوت شده بودم كه موفق به حضور در آن‌ها نشدم و اكنون درحال برنامه‌ریزی برای ماه‌های آتی هستم.



میرتهماسب در پایان از حل‌نشدن مشكل جعفرپناهی خبر داد و افزود: مشكل آقای پناهی همچنان حل نشده و با دلایلی حرفه‌ای به نظر می‌رسد حساسیت‌های بیشتری در مورد ایشان وجود دارد. اما به شخصه فكر می‌كنم كه این اصلاً حق او نیست و جعفر پناهی تا حد زیادی مورد كم‌لطفی قرار گرفته است حتی از جانب سینماگران.