اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین دبیرستان کشاورزی خورشیدی در اروپا+تصاویر



اخبار گوناگون - اولین دبیرستان کشاورزی خورشیدی در اروپا+تصاویر

دبیرستان کیوتو اولین دبیرستان کشاورزی پوآتیه در اروپاست که سوخت و انرژی آن به طور کامل توسط انرژی‌های تجدیدپذیر بدست می‌آید.

به گزارش فارس، دبیرستان کشاورزی کیوتو اولین دبیرستان حرفه‌ای کشاورزی در فرانسه و در اروپاست که سوخت و انرژی آن به طور کامل توسط انرژی‌های تجدید پذیر بدست می‌آید. 

این دبیرستان در سال 2009 افتتاح شد، 16 هزار و 500 متر مربع است، سالانه دارای 500 دانش آموز است و به صورت هوشمندانه ترکیبی از منابع مختلف انرژی پاک دارد؛ سقف آن از 876m2 پنل‌های خورشیدی تشکیل شده است که 123 مگاوات انرژی در ساعت و سال تولید می‌کند.

همچنین قادر به تبدیل زباله‌های خود به برق 240 مگاوات در ساعت و در سال است که توسط دو واحد تولید همزمان ساختمان را نیز گرم می‌کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون , دبیرستان کشاورزی خورشیدی

 

اخبار,اخبار گوناگون , دبیرستان کشاورزی خورشیدی

 

اخبار,اخبار گوناگون , دبیرستان کشاورزی خورشیدی

 اخبار گوناگون - فارس

 


ویدیو مرتبط :
کشاورزی مدرن در اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین اجاق گاز تمام خورشیدی دنیا + تصاویر



اخبار علمی - اولین اجاق گاز تمام خورشیدی دنیا + تصاویر

طراحان با ذوق عجیب‌ترین اجاق گاز دنیا را طراحی کرده‌اند که ظاهری شبیه به چمدان دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ از جمله قابلیت‌های منحصربفرد این اجاق گاز استفاده از نور خورشید توسط آن برای ایجاد حرارت و پخت انواع غذا‌ها است و کاربر می‌تواند آن را با خود به آسانی حمل کند.

اخبار,اخبار علمی ,اجاق گاز تمام خورشیدی

 
گفتنی است، این اجاق گاز می‌تواند تا حرارت ۲۹۰ درجه سانتیگراد حرارت را جذب کند.

اخبار,اخبار علمی ,اجاق گاز تمام خورشیدی


بررسی‌ها نشان می‌دهند، با استفاده از این اجاق کاربران می‌توانند انواع غذا‌ها را در مدت زمان کمی سرخ کنند و حتی در صورت نیاز با بستن بدنه اجاق غذا‌ها را با خود حمل کنند.

اخبار,اخبار علمی ,اجاق گاز تمام خورشیدی


با استفاده از این وسیله دیگر نیازی به استفاده از زغال برای ایجاد حرارت نیست و علاوه بر حفظ طعم از آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری می‌شود.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران