اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین حضور رستم در غیاب اسفندیار


اولین جلسه هیات دولت در ماه مبارك رمضان دیروز به ریاست محمود احمدی‌نژاد و با حضور اعضای كابینه تشكیل شد.

اولین جلسه هیات دولت در ماه مبارك رمضان دیروز به ریاست محمود احمدی‌نژاد و با حضور اعضای كابینه تشكیل شد.

از نكات قابل توجه عكس‌های منتشرشده این است كه جز سایت ریاست‌جمهوری و خبرگزاری دولتی ایرنا تنها خبرگزاری ایسنا عكس‌هایی از متن و حواشی جلسه اعضای كابینه منتشر كرد.

از سوی دیگر در حالی كه غیبت اسفندیار رحیم‌مشایی در جلسات كابینه، دیروز هم ادامه داشت، در عكس‌های منتشرشده از ایسنا و سایت دولت، صندلی خالی مشایی، رییس دفتر رییس‌جمهور به وضوح نشان داده شده در حالی كه ایرنا سعی كرده است، عكسی كه صندلی مشایی را نشان می‌دهد كار نكند و به یك نمای باز از این جلسه بسنده كند.

همچنین تنها پایگاه ریاست‌جمهوری عكسی از حمید بقایی، یكی از افراد نزدیك به مشایی را در جلسه دیروز روی سایت خود قرار داده است. اولین جلسه هیات دولت در ماه مبارك رمضان نخستین حضور سردار رستم قاسمی در جلسات هیات دولت نیز محسوب می‌شد.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
دستگاه حضور و غیاب - حضور و غیاب تشخیص چهره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تمرین سرخپوشان با حضور دنیزلی/ عکس


اولین تمرین سرخپوشان با حضور دنیزلی