اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین حادثه در ساگرد 11 سپتامبر از سوی طالبان



 

ایسنا نوشت:

ارتش آمریکا امروز (یکشنبه) اعلام کرد: یک بمب‌گذار انتحاری با راندن یک کامیون بمب‌گذاری شده به سمت یکی از مقرهای نظامی ناتو در مرکز افغانستان دو غیرنظامی کشته و 89 تن از جمله 50 سرباز آمریکایی را مجروح کرد.

طالبان مسئولیت این حمله را که در سالگرد حمله 11 سپتامبر بوقوع پیوست، برعهده گرفت.

"دیوید ایست برن"، سخنگوی ارتش آمریکا گفت: کامیون بمب‌گذاری شده حامل چوب در نزدیکی مدخل ورودی مقر نظامی ناتو منفجر شد. در پی این انفجار دو غیرنظامی کشته و 89 تن مجروح شدند و دیوار پایگاه تخریب شد که مانع از تلفات جانی شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ایساف در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از بمب‌گذاران انتحاری طالبان یک خودروی بزرگ حامل مواد منفجره را در پست ارتش "سیدآباد" در استان"وردک" جنوب کابل منفجر کرد.

سخنگوی ارتش آمریکا اعلام کرد: 50 سرباز آمریکایی در میان مجروحان این انفجار هستند.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
حادثه منا = حادثه برج های دو قلو در 11 سپتامبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دونالد ترامپ: جرج بوش در حادثه 11 سپتامبر مقصر بود



اخبار,اخباربین  الملل,دونالد ترامپ

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رئیس جمهور سابق این کشور را در حوادث یازده سپتامبر مقصر دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جرج بوش را در حوادث یازده سپتامبر مقصر دانست.

ترامپ روز جمعه  در یک مصاحبه اعلام کرد بوش تا حدی در حوادث یازده سپتامبر مقصر بوده است.

وی گفت:« وقتی شما درباره جرج بوش صحبت می کنید،‌منظورم این است که آنچه را که می خواهید ، می گویید، مرکز تجارت جهانی در دوره او فرو ریخت.»

برغم انتقاد برخی، او در جلسه مصاحبه اش از موضع خود عقب ننشست و گفت:«بوش رئیس جمهور بود.درست نیست؟ چه ما او را مقصر بدانیم یا ندانیم ، او رئیس جمهور بود و مرکز تجارت جهانی در دوره او فرو ریخت.»

ترامپ در گذشته نیز ریاست جمهوری بوش را یک فاجعه توصیف کرده و تصمیم او را برای اشغال افغانستان  یک اشتباه وحشتناک خوانده بود.

 اخبار بین الملل  - باشگاه خبرنگاران