اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین تصویر از پیکر سردار شهید تقوی که در سامرا به شهادت رسید



 
 اخبار سیاسی  - اولین تصویر از پیکر سردار شهید تقوی که در سامرا به شهادت رسید

اولین تصویر از پیکر سردار شهید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان که در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در سامرا به شهادت رسید، منتشر شد.

اخبار,اخبارسیاسی,شهادت سردار شهید تقوی

 

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار حمید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در سامرا خبر داد.

 اخبار سیاسی  - میزان


ویدیو مرتبط :
اولین عکس از پیکر سردار شهید تقوی.....جنگ با داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روابط عمومی سپاه : شهادت سردار تقوی در دفاع از عتبات عالیات در سامرا



اخبار,اخبارسیاسی,سردار تقوی


 اخبار سیاسی  - شهادت سردار تقوی در دفاع از عتبات عالیات در سامرا

سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسگری (ع) به شهادت رسید.

  روابط عمومی سپاه دقایقی پیش از شهادت سردار حمید تقوی در سامرا خبر داد. این شهید برای دفاع از عتبات عالیات به عراق اعزام شده بود.

به گزارش عصرایران، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در سامرا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و جبهه‌ی مقاومت و بیداری اسلامی نقش آفرینی‌های ارزشمند و ماندگاری داشته و سرانجام در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسگری (ع) به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است: شهید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دروان دفاع مقدس بود که پدر و برادر گرانقدر وی نیز در دوران جنگ تحمیلی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت سرتیپ پاسدار محمد تقوی به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور خوزستان و خانواده و بستگان این شهید والام مقام اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تقوی در تهران فردا ( 8 دی ماه) ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیکر مطهر این سردار رشید اسلام روز سه شنبه ( 9 دی ماه) در اهواز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 

 اخبار سیاسی  - عصرایران