اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین تصویر از آی‌ فون ارزان قیمت لو رفت


نخستین تصویر از قاب آی فون جدید اپل که از آن با عنوان آی فن رنگین کمان یا ارزان قیمت یاد می شد، لو رفت.

 خبرگزاری مهر: نخستین تصویر از قاب آی فون جدید اپل که از آن با عنوان آی فن رنگین کمان یا ارزان قیمت یاد می شد، لو رفت.

 براساس گزارشهای پیشین که گفته می شد اپل درنظر دارد یک نسخه ارزان قیمت از آی فن را وارد بازار کند، این تصویر نشان دهنده قاب پلاستیکی آی فن است که اپل برای کاهش قیمت آن را انتخاب کرده است.

انتظار می رود این تلفن هوشمند در ماه اکتبر امسال معرفی شود، کارشناسان پیش بینی کرده اند که قیمت آن بیش از 300 دلار است.



براساس شایعاتی که از مدتی پیش در جریان است، شرکت فناوری اپل ساخت آی فن ارزان قیمت را در دست دارد

یک سایت اینترنتی بدون اشاره به منبع خود، این تصویر را از آی فون ارزان قیمت منتشر کرده است.

این سایت یادآور شده است که این تلفن صفحه 3.5 اینچی رتینا خواهد داشت و بیشتر به آی فون 4S شباهت دارد.

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه به رنگهای سفید، سیاه، آبی، قرمز و زرد عرضه می شود و از 15 اکتبر با قیمت 300 دلار وارد بازار می شود.

اوایل سال جاری تیم کوک مدیر عامل اپل در یک مصاحبه نادر از ساخت آی فون با قیمت ارزان صحبت کرد و گفت: ما تلاش می کنیم که دستگاه ها را برای خرید همه اقشار قابل استطاعت قرار دهیم.

این اظهار نظر پس از آن صورت گرفت که کوک گفت: عرصه فعالیت برای این شرکت بسیار عریض است چرا که درحال حاضر تنها 50 درصد از تلفنهای همراه در دنیا به اپل تعلق دارد.

وی در پاسخ به این که آیا مشکل 50 درصد دیگر استطاعت خرید آی فن است گفت: سوال خوبی است، ما به کیفیت محصولات خود توجه داریم و هرگز محصولی ارائه نمی کنیم که با کیفیت محصولات دیگرمان قابل قیاس نباشد.


ویدیو مرتبط :
ایفون ارزان قیمت - ویدئو ارائه شده از بدنه آیفون ارزان قیمت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تصویر احتمالی سرفیس فون لو رفت


در حالی که مایکروسافت بخش موبایل خودش را فروخته، سعی دارد در بازار تلفن‌های همراه حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد که سرفیس فون از آخرین تلاش‌های مایکروسافت در صنعت موبایل باشد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که سرفیس فون از آخرین تلاش‌های مایکروسافت در صنعت موبایل باشد. تا این لحظه شایعات زیادی از این پلتفرم شنیده بودیم و امروز هم تصویری منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به سرفیس فون باشد.

اولین تصویر احتمالی سرفیس فون لو رفت

در حالی که مایکروسافت بخش موبایل خودش را فروخته، سعی دارد در بازار تلفن‌های همراه حضور داشته باشد. براساس شایعات منتشر شده، این شرکت در حال ساخت گوشی جدیدی به نام سرفیس فون است که از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد و با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل عرضه می‌شود. از آنجایی که تبلت‌های سرفیس مایکروسافت به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کردند، این شرکت قصد دارد با همان سیاست‌ها و عرضه‌ی محصولی جدید به نام سرفیس فون، تحولی تازه در بازار به وجود بیاورد.

امروز تصویری از آخرین برگ برنده‌ی مایکروسافت در حوزه‌ی تلفن‌های همراه منتشر شده است. منبعی که این عکس را لو داده، قبلا هم اطلاعات مختلفی را منتشر کرده بود که اکثر آن‌ها واقعیت داشتند. در این تصویر مشخص شده که سرفیس فون از یک صفحه کلید فیزیکی بهره می‌برد که نقش محافظه صفحه نمایش را هم ایفا می‌کند. این صفحه کلید شباهت زیادی به صفحه کلیدهای تبلت‌های سرفیس دارند.

اولین تصویر احتمالی سرفیس فون لو رفت

در شایعات گذشته گفته شده بود که این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت 2K بهره می‌برد و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با لنز Carl Zeiss روی آن قرار گرفته است. استفاده از اسنپ دراگون 830 هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. حتی چند روز پیش هم شایعات جدیدی از این گوشی منتشر شد که به وجود 500 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 8 گیگابایت رم روی این محصول اشاره می‌کردند.