اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین تاکسی پدالی ایران رونمایی شد+عکس


نخستین تاکسی پدالی کشور در اصفهان رونمایی شد.

واحد مرکزی خبر: نخستین تاکسی پدالی کشور در اصفهان رونمایی شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: این وسیله چهار چرخ به دست جوانان و ملی‌پوشان دوچرخه‌سوار کشورمان اختراع شده  و در شهر دوچرخه ها(اصفهان) از آن استفاده خواهد شد .

آقای لیمویی با بیان اینکه ایده و آغاز این طرح ابداعی از 2 سال پیش شکل گرفت و افزود :‌ این تاکسی پدالی با حدود  سه میلیون تومان هزینه با کد اختراع 3592130 در وزارت صنایع و معادن به ثبت رسید.



وی با بیان اینکه چهار چرخ پدالی می‌تواند جایگزین مناسبی برای تردد در هسته مرکزی و بافت تاریخی شهر باشد افزود: این وسلیه نقلیه می‌تواند در قالب جابه‌ جایی مسافر و گردشگر یا به اشکال توسعه یافته دیگر مورد استفاده قرار بگیرد که موجب صرفه‌جویی و حمایت فعال از اشتغال زایی و کارآفرینی می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان افزود: محل‌های پیشنهادی برای استفاده از این دوچرخه میدان امام، پارک ناژوان، و خیابان چهارباغ عباسی است .

وی افزود: در کشورهای خارجی نمونه سه چرخ آن وجود دارد اما در ایران این وسیله به شکل چهار چرخ ساخته شده و همزمان نیز یک تا چهار نفر می‌توانند روی این دوچرخه‌های پدالی رکاب بزنند.

مراسم رونمایی از این چهارچرخ پدالی با حضور مسئولان استان و ورزش اصفهان در همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی امروز در شاهین شهر برگزار شد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تاکسی در ایران +عکس


انتخاب: