اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین برد قرمز گل محمدی در لیگ برتر


پرسپولیس در یکی از بهترین بازی های فصلش توانست با درخشش غلامرضا رضایی فجر سپاسی را در شیراز شکست دهد.

خبرآنلاین: پرسپولیس در یکی از بهترین بازی های فصلش توانست با درخشش غلامرضا رضایی فجر سپاسی را در شیراز شکست دهد.

پرسپولیس که از بازی با فجرسپاسی رسما به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است در بازی افتتاحیه چمن جدید حافظیه توانسته است در 26 دقیقه با دو گل از فجر سپاسی و سرهنگ یاوری پیش باشد. غلامرضا رضایی در ثانیه 22 بازی بود که سرخپوشان را پیش انداخت. در دقیقه 20 بازی یک خطای مشکوک روی غلامرضایی رخ داد که به نظر پنالتی می رسید و در دقیقه 26 بازی هم این کریم انصاری فرد بود که توانست روی یک فرار از عمق گل دوم تیمش را بزند.

پرسپولیس در 3 بازی اخیرش با یحیی 10 گل زده است و البته آنها هفته قبل جلوی نفت آبادان هم همین قدر توفانی شروع کردند اما نیمه دوم افتی مشهود داشتند و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. پرسپولیسی ها در ادامه بازی در نیمه اول ، همچنان تیم برتر میدان بودند. محمد نوری و کریم انصاری فرد در ادامه بازی دو موقعیت خوب دیگر را هم در این نیمه از دست دادند. نکته جالب بازی صحنه اعتراض گل محمدی بود به داوری که خشم محسن قهرمانی باعث شد تا گل محمدی دیگر حتی سمت خط زمین هم نرود!
 
در نیمه دوم هم این پرسپولیس بود که بازی را در دست داشت و توانست فجر را در زمین خودش نگه دارد. اگرچه در این نیمه فجر توانست چند حمله نسبتا خوب داشته باشد اما پایان مسابقه ، برد پرسپولیس بود با همان دو گل ابتدای بازی. یحیی در این بازی هم تعویض های بازی با نفت را تکرار کرد اما این بار تیمش افت چندانی نداشت. پرسپولیس در این نیمه هم چند موقعیت خوب مثل توپی که انصاری فرد به تیر دروازه کوبید ، داشت. غلامرضا رضایی یار شیرازی پرسپولیس در شهرش بعد از مدت ها یک نمایش فوق العاده داشت. او یک گل زد ، پاس گل ساخت و بارها با استارت های خوبش بازی فجری ها را به هم ریخت


ویدیو مرتبط :
یحیی گل محمدی، مربی برتر بهمن ماه لیگ برتر فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به اولین برد پرسپولیس در لیگ برتر



اخبار,علی دایی,اخبار ورزشی


اخبار ورزشی  - هنوز باورم نمی‌شود مهدی از بین ما رفت
دایی: افرادی که منتظر باخت پرسپولیس بودند ناراحت شدند/ می‌خواهیم یکی دو بازیکن جدید بگیریم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به یکی دو بازیکن جدید نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن گفت: «ابتدا درگذشت مهدی نفر را تسلیت می‌گویم. بازی سنگینی داشتیم. ذوب‌آهن در نیمه دوم بهتر از ما كار كرد و ما را تحت فشار قرار داد. ولی به چیزی كه می‌خواستیم رسیدیم. ما كمتر صاحب توپ بودیم اما موقعیت‌های بهتری داشتیم و می‌توانستیم دو گله هم بشویم.»
او ادامه داد: «ما توانستیم بعضی‌ها كه منتظر باخت پرسپولیس بودند را ناراحت كنیم. ما تیم بزرگی را شكست دادیم. ذوب‌آهن می‌توانست برنده شود ولی خدا را شكر كه ما بردیم. پرسپولیس نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته. ما نیاز به زمان داریم و هواداران باید این فرصت را به ما بدهند. امروز 4 بازیكن تیم خود را نداشتیم. ما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم. مردم به ما وقت بدهند تا روز به روز بهتر شویم.»


دایی در مورد جذب اومانیا گفت: «ما تقریبا تمام حرف‌ها را با اومانیا زده‌ایم. او فردا در تست پزشكی شركت می‌كند و در صورتی كه قبول شود، قراردادش را امضا می‌كند. با جذب او خط دفاع تقویت می‌شود و باید به فكر تقویت خط هافبك هم باشیم. ما پیام صادقیان را نداریم و باید نقاط ضعف را برطرف كنیم.»


سرمربی پرسپولیس ادامه داد: «می‌توانیم پرسپولیس را در هفته‌های آینده تقویت كنیم. می‌خواهیم یكی دو بازیكن دیگر را اضافه كنیم. وضعیت پولادی هنوز مشخص نیست. در مورد صادقیان هم امیدواریم كه تصمیم جدیدی گرفته شود. ما امروز سه نفر از بازیكنان خوب تیم را در جلو تیم نداشتیم و باید با جذب نفرات جدید، ضعف‌ها را برطرف كنیم.»

 

 ------------------------------

 

گل‌محمدی: درگذشت مهدی نفر برایم خیلی سخت بود/ او از دوستان صمیمی‌ام بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مهدی نفر از دوستان صمیمی‌ام بود و درگذشت او خیلی برایم سخت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در حالیکه بازوبند مشکی بر بازو داشت، گفت: به نوبه خودم درگذشت مهدی نفر را به جامعه رسانه‌ای و جامعه فوتبالی کشور تسلیت می‌گویم. او از دوستان نزدیک من بود و درگذشت او برایم خیلی سخت بود و این درگذشت را به خانوده نفر و شما خبرنگاران تسلیت می‌گویم.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین،فارس