اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین بازی علیرضا حقیقی در پرتغال


دروازه بان سابق پرسپولیس نخستین بازی خود را برای تیم جدیدش در پرتغال انجام داد.

ایسنا: دروازه بان سابق پرسپولیس نخستین بازی خود را برای تیم جدیدش در پرتغال انجام داد.

 علیرضا حقیقی که به تازگی به تیم اسپورت کوویلیای پرتغال پیوسته است، امشب نخستین بازی خود را برای این تیم انجام داد و به همراه یارانش مقابل تیم فیرنسه به تساوی یک بر یک رضایت داد. حقیقی در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

تک گل یاران حقیقی را کیزیتو (56) به ثمر رساند اما 8 دقیقه بعد خورخه گونکالوس از روی نقطه پنالتی دروازه حقیقی را باز کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

تیم اسپورت کوویلیا در حال حاضر در لیگ 22 تیمی دسته یک پرتغال با 42 امتیاز در رده نهم قرار دارد و با تیم موریرنسه که در صدر جدول است 9 امتیاز اختلاف دارد.


ویدیو مرتبط :
اولین بازی علیرضا حقیقی در تیم جدیدش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین بازی علیرضا جهابخش در لیگ هلند



علیرضا جهابخش در لیگ هلند,رقابت تیم‌های گرونینخن و آژاکس

اولین بازی علیرضا جهابخش در لیگ هلند

نایمخن در هفته اول لیگ هلند برابر گرونینخن با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا، هفته اول لیگ هلند شب گذشته با انجام چهار دیدار ادامه یافت که طی آنها نایمخن تیمی که علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی را در اختیار دارد با نتیجه سنگین چهار بر یک مغلوب گرونینخن شد.

علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی نایمخن در این دیدار از ابتدای نیمه دوم به جای سلیک مهاجم هلندی تیمش به میدان آمد اما نتوانست مانع از شکست سنگین نایمخن شود.

مهاجم ایرانی در این دیدار می توانست در اولین بازی‌خود در لیگ هلند گلزنی کند اما در شبی که تمام بازیکنان نایمخن کم فروغ بودند، او نیز نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و یک موقعیت خوب گلزنی را نیز از دست داد.

به این ترتیب تیم‌های گرونینخن و آژاکس در هفته اول لیگ هلند در صدر جای گرفتند و نایمخن نیز با تفاضل گل منفی 3 در انتهای جدول لیگ هجده تیمی هلند جای گرفت.
سایر بازی‌های هفته اول لیگ هلند امروز برگزار می‌شود. /ایسنا