اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولاند و مرکل فردا به مسکو می‌روند


رئیس‌جمهوری فرانسه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، روز جمعه به همراه صدراعظم آلمان برای مذاکره درباره بحران اوکراین به مسکو سفر می‌کند.

ایسنا: فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان امروز وارد کی‌یف شده و قرار است فردا جمعه به روسیه سفر کنند.

اولاند در جریان کنفرانس خبری در پاریس گفت: ما با مرکل تصمیم گرفتیم تا ابتکار عمل جدیدی به خرج دهیم در نتیجه ما امروز به کی‌یف سفر می‌کنیم. ما پیشنهادات جدیدی را درباره سازش درگیری‌ها در اوکراین پیشنهاد خواهیم داد و این پیشنهادات براساس تمامیت ارضی و استقلال اوکراین خواهد بود.

وی افزود: امروز ما با پترو پوروشنکو، رئیس‌جمهوری اوکراین مذاکره می‌کنیم و فردا برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به مسکو خواهیم رفت.

رهبران فرانسه و آلمان قصد دارند در جریان سفرهایشان به مسکو و کی‌یف، پیش‌نویس توافقنامه سازشی را درخصوص اوکراین مطرح کنند که تمامی طرفین درگیر را راضی نگه دارد.

اولاند ادامه داد: هدف ابتکار عمل مشترک من با مرکل تنها مذاکره نیست بلکه ارائه مدارک و توافقنامه‌ای است که بتواند تمامی طرفین درگیر را راضی کند.

در همین حال اولاند تاکید کرد: فرانسه از ایده پیوستن اوکراین به ناتو حمایت نمی‌کند.

این در حالی است که جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا نیز امروز در بحبوحه درخواست‌های اوکراین برای کمک تسلیحاتی، وارد کی‌یف شده و قرار با پوروشنکو دیدار کند.

در همین حال سخنگوی کرملین نیز دیدار رهبران روسیه، آلمان و فرانسه را در مسکو با هدف مذاکره درباره انجام اقداماتی در راستای توقف درگیری‌های اوکراین تایید کرد.

رئیس‌جمهوری فرانسه شش دسامبر سال گذشته میلادی به دنبال سفرش به قزاقستان، سفر برنامه‌ریزی نشده‌ای به مسکو داشت. در آن سفر اولاند با پوتین مذاکره کرده بود.

این در حالی است که با وجود توافقنامه آتش‌بس مینسک، درگیری‌ها در شرق اوکراین همچنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
فردا روند خوبمان را با اوسمار بهبود دهیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضازاده و ریاحی فردا به مازندران می‌روند



 

 

رضازاده و ریاحی فردا به مازندران می‌روند

 

برای حضور در مجمع سالیانه هیأت وزنه‌برداری

رضازاده و ریاحی فردا به مازندران می‌روند

سرپرست و نایب رئیس فدارسیون وزنه‌برداری، فردا 17 خرداد ماه برای حضور در مجمع سالیانه هیأت مازندران، عازم این استان خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، حسین رضازاده و داراب ریاحی به همراه میررسول رئیسی، مشاور عالی و حسن عرب‌شاهی، مسئول كمیته استان‌ها فدراسیون وزنه‌برداری برای شركت در مجمع سالیانه هیات وزنه‌برداری مازندران، روز دوشنبه 17 خرداد ماه راهی این استان می‌شوند.
رضازاده در این سفر به صورت جداگانه با استاندار، نماینده ولی فقیه و مدیركل تربیت‌بدنی دیدار و در خصوص رشد و توسعه وزنه‌برداری این استان بحث و گفت‌وگو خواهد كرد.
مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری در این مجمع علاوه بر بررسی عملكرد سال گذشته، برنامه‌های این هیأت را در سال جاری مورد بازبینی قرار می‌دهند.