اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوباما ظرف ۲ روز آینده گزارش توجیه حمله نظامی به سوریه را منتشر می‌کند



توجیه حمله نظامی آمریکا به سوریه توسط اوباما,حمله نظامی به سوریه

سی‌بی‌اس نیوز:
اوباما ظرف ۲ روز آینده گزارش توجیه حمله نظامی به سوریه را منتشر می‌کند

یک شبکه آمریکایی گزارش کرد رئیس‌جمهور این کشور ظرف یکی ـ دو روز آینده یک گزارش محرمانه را برای توجیه اقدام نظامی آمریکا در سوریه منتشر می‌کند.

به گزارش  فارس به نقل از شبکه «سی بی اس نیوز»، دولت «باراک اوباما» در صدد است ظرف یک یا دو روز آینده یک گزارش محرمانه در توجیه اقدام نظامی آمریکا در سوریه منتشر کند.

این خبر بعد از آن منتشر شد که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا با برگزاری یک کنفرانس خبری، حمله ظاهراً شیمیایی در سوریه را زشت دانست و گفت که این حمله تمامی اصول اخلاقی را نادیده می‌گیرد و همچنین دولت سوریه را بدون آنکه شواهدی ارائه کند، مقصر دانست.

سی بی اس به نشست تیم امنیت ملی اوباما اشاره کرد که روز شنبه هفته جاری صورت گرفت و گفت که این نشست ظاهراً شامل تحلیل جزئیات شواهدی درباره حملات شیمیایی روز چهارشنبه هفته گذشته بوده است که در آن نشست یک پرونده پیچیده  مطرح شده و دولت سوریه در پشت آن بوده است./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
طائب : اگر به سوریه و خوزستان حمله نظامی شود اولویت ما دفاع از سوریه خواهد بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان کری: اوباما هنوز تصمیم قطعی درباره حمله نظامی به سوریه نگرفته است



نشست خبری مشترک جان کری با لوران فابیوس

در نشست خبری مشترک با لوران فابیوس
جان کری: اوباما هنوز تصمیم قطعی درباره حمله نظامی به سوریه نگرفته است

وزیر خارجه آمریکا گفت که اوباما رئیس جمهور آمریکا هنوز تصمیم قطعی و نهایی در رابطه با حمله نظامی به سوریه نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان کری وزیر خارجه آمریکا دقایقی پیش در نشست خبری مشترک با لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه در پاریس تصریح کرد: دولت آمریکا با موضع گیری فرانسه مبنی بر لزوم مجازات نظام بشار اسد موافق است.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه خاطر نشان کرد: نظام بشار اسد جنایت هولناکی را علیه غیر نظامی‌ها و کودکان در شهر الغوطه دمشق مرتکب شده است.

جان کری در ادامه اظهار داشت: افکار عمومی به طور ویژه‌ای عکس العمل ما در قبال نظام سوریه را زیر نظر دارد و عدم واکنش ما نسبت به این اقدام نظام سوریه، ایران و حزب الله را برای آزمایش واکنش ما تشویق خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین عنوان کرد: ما بر این عقیده هستیم که راه حل نهایی مساله سوریه از طریق سیاسی امکان پذیر است.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه افزود: ما در تلاشیم تا با حمله نظامی محدود به سوریه قدرت بشار اسد برای استفاده از سلاح شیمیایی را بکاهیم.

جان کری همچنین خاطر نشان کرد: اوباما رئیس جمهور آمریکا هنوز تصمیم قطعی و نهایی در رابطه با حمله نظامی به سوریه نگرفته است.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه افزود: اوباما رئیس جمهور آمریکا هنوز تصمیمی پیرامون منتظر ماندن برای گزارش ناظران بین‌المللی در رابطه با سوریه اتخاذ نکرده و همه گزینه‌ها در قبال سوریه روی میز است./فارس