اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوباما: در جوانی ماری‌ جوانا مصرف می‌کردم!


«ماریجوانا» که توسط دولت فدرال ایالات متحده هم‌ردیف «هروئین» و «اکستازی» قرار دارد، از «الکل» خطرناک‌تر نیست. این‌ها جملاتی است که «بارک اوباما» در مصاحبه‌ای که روز یکشنبه گذشته منتشر شد بر زبان آورده است.

کافه سینما: «ماریجوانا» که توسط دولت فدرال ایالات متحده هم‌ردیف «هروئین» و «اکستازی» قرار دارد، از «الکل» خطرناک‌تر نیست. این‌ها جملاتی است که «بارک اوباما» در مصاحبه‌ای که روز یکشنبه گذشته منتشر شد بر زبان آورده است.

سی ان ان گزارش داد؛ رئیس جمهور ایالات متحده در گفتگویی با «دیوید رمیک» سردبیر هفته نامه مشهور «نیویورکر» اشاره کرده که، اگرچه هنوز نسبت به مصرف «ماریجوآنا» نگاهی مثبت ندارد، اما مصرف این ماده کمتر از آن‌چه تصور می‌شود زیان‌بار است. «اوباما» كه به مصرف «ماریجوآنا» توسط خودش در زمان جوانی اشاره می‌كند، حتی می‌گوید که به نظرش اثرات مخرب آن بسیار کمتر از «الکل» است.

او ادامه می‌دهد: من هرگز چنین چیزی را توصیه نمی‌کنم حتی به دخترانم گفته‌ام که استفاده از آن اصلا ایده خوبی نیست.

دو ایالت «کلورادو» و «واشنگتن» مصرف تفننی «ماریجوآنا» را قانونی اعلام کرده‌اند و هجده ایالت دیگر  در کنار «کلمبیا»، اجازه استعمال آن برای مصارف پزشکی را صادر کرده‌اند.

اما وقتی پای قوانین فدرال در میان باشد، «ماریجوانا» هم‌چنان در ردیف مواد غیرمجاز است و طبق اعلام کاخ سفید، «اوباما»  تمایلی برای تغییر این قانون ندارد.

در عوض، «رئیس جمهور اوباما» به «نیویورکر» گفته است که تلاش می‌کند قوانینی منصفانه برای مصرف کنندگان این ماده وضع شود.

اما وی ادامه می‌دهد: اگر «ماریجوانا» کاملا قانونی شود، بعد از آن افراد زیادی در صد اثبات بی‌خطر بودن «کوکائین» بر می‌آیند و به دنبال قانونی کردن آن خواهند بود. آن‌وقت با آنچه باید بکنیم؟ آیا شما با چنین چیزی مشکل نخواهید داشت؟


ویدیو مرتبط :
صحبت های یک مصرف کننده قبلی ماری جوانا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل یک بی خانمان به دستور شیطان پس از مصرف "ماری جوانا "+ عکس



یک مرد اهل " استرالیا " که تصور می کرد با شیاطین در ارتباط است یک بی خانمان را به قتل رساند .

اخبار,اخبار حوادث,قتل

 

 آقای " ایستون جورج وودهد " 20 ساله به قتل آقای " مورگان واین پری " 42 ساله که یک بی خانمان اهل " ملبورن " بود متهم شد .

براساس گزارش پلیس جنایت کار با تزریق"  جوهر پرینت " به رگهایش به منظور جاودانه کردن خود تصور کرد که خدا است و با شیاطین در ارتباط می باشد که در این هنگام با حمله وحشیانه خود به قربانی و وارد کردن ضربات متعدد باعث جراحت شدید در او شد و قربانی پس از رسیدن به بیمارستان " آلفررد " جان خود را از دست داد .

پلیس در ادامه افزود وکیل مدافع او در دادگاه ادعا کرد که " وودهد " از بیماری روانی " اسچیزوفرنی " رنج می برد ولی شواهد نشان می دهد که جنایت کار چند ساعت پس از استعمال " ماری جوانا " به آقای " پری " با این تصور که او قصد دزدیدن دوچرخه اش را دارد حمله کرد و با یک چاقو او را مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که آقای " پری " از ناحیه سر و صورت و گردن کمر و بازو شدیدا زخمی شد و در بیمارستان جان خود را از دست داد .

پلیس در پایان افزود جنایت کار در روز جنایت 5 ژانویه چند ساعت قبل از این حمله مقداری مرکب به داخل رگ خود تزریق کرده است  وادعا کرد که صدای شیاطین را میشنود؛که این رفتارهای غیر معمول نشان دهنده ی ذهن بیمار او است و همچنین تحقیقات و معاینه پزشکی جنایت کار ادامه دارد.

متهم در حال حاضر در حبس به سر می برد که در صورت مشخص شدن سلامت او در دادگاه آینده حاضر خواهد شد .


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران