اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوباش ها به جان هم افتادند



اخبار حوادث - اوباش ها به جان هم افتادند

عاملان درگیری خونین دو گروه اراذل و اوباش که منجر به جراحت 3 نفر و بر هم زدن نظم عمومی شده بودند، توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ دستگیر شدند.

در پی بروز یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی منجر به جرح که در تاریخ 27 آبان ماه در محدوده کلانتری 104 عباس آباد رخ داد، 3 نفر با قمه و چاقو مجروح شدند و سایر متهمان با تخریب شیشه های یکدستگاه خودروی «بی ام و» از محل متواری شدند.

در ادامه بنا به دستور دادیار شعبه 5 دادسرای ناحیه 7 تهران پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع و پس از بررسی های اولیه و تهیه فیلم صحنه درگیری و تحقیقات و استعلام از شهود و همسایگان و استعلام مالک خودرو در نهایت احدی از ضاربان به هویت «سهراب» شناسایی در ساعت 12 مورخه 5 آذر ماه در محدوده نظام آباد دستگیر و پس از تخلیه اطلاعاتی و همکاری متهم دستگیر شده در ساعت 7 صبح 6 آذر ماه یکی دیگر از عاملان اصلی درگیری دستگیر شد.

با بازجویی از متهم دستگیر شده 4 عامل دیگر درگیری نیز به هویت های «هاشم»، «داود»، «اردشیر» و «منصور» شناسایی و در چند عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به بازداشتگاه پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ منتقل شدند.

در پایگاه پلیس مشخص شد که طرفین درگیری همه از اراذل و اوباش مناطق مختلف شرق تهران هستند که به دلیل اختلاف مالی، خیابان را محل تسویه حساب قرار داده بودند لذا با اعتراف صریح متهمان در این رابطه پرونده ای تشکیل شد.

سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در نهایت پرونده به همراه متهمان به مرجع قضایی معرفی گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تروریست ها در سوریه به جان هم افتادند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوقچی‌ها با چوب به جان بازیکنان افتادند!



 

  موسوی با لیدرهای باشگاه کرمانی درگیری لفظی پیدا کرد و البته دامنه این درگیری به بحث با بازیکنان مس هم کشیده شد. نکته عجیب در تمرین مسی‌ها این بود که لیدرها با چوب به جان سرپرست و بازیکنان این تیم افتاده بودند!

 

اتفاقاتی که دیروز در باشگاه مس کرمان افتاده است در کمتر باشگاهی در لیگ برتر می‌افتد.

ایسنا ، پس از آنکه تیم فوتبال مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر با یک گل بازی را به میزبان خود تراکتورسازی تبریز واگذار کرد تا همچنان به روند ناکامی‌های خود ادامه داده باشد، بعدازظهر دیروز تعدادی از هواداران کرمانی با حضور در تمرین مس نسبت به عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم در چند بازی گذشته اعتراض کردند.

هواداران مس با سردادن برخی شعارها مانند "بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم" نارضایتی خود را نسبت به نتایج اخیر نماینده خود در لیگ برتر نشان دادند. البته همین موضوع و ادامه پیدا کردن شعارها به وسیله لیدرهای مس باعث شد که ساسان موسوی، سرپرست تیم کرمانی پس از پایان تمرین به این حرکات واکنش نشان دهد.

پس از این صحنه موسوی با لیدرهای باشگاه کرمانی درگیری لفظی پیدا کرد و البته دامنه این درگیری به بحث با بازیکنان مس هم کشیده شد. نکته عجیب در تمرین مسی‌ها این بود که لیدرها با چوب به جان سرپرست و بازیکنان این تیم افتاده بودند!

اما این تمام اتفاقات افتاده در مس کرمان نیست. پس از آنکه چند هفته پیش نبی‌الله باقری‌ها مدافع این تیم در تمرینات صمد مرفاوی به علت کم‌کاری درگیری لفظی پیدا کرد، این بازیکن تصمیم گرفته رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه مس بگیرد.

مدافع پیشین پرسپولیس به همین خاطر امروز به باشگاه رفته بود تا رضایتنامه خود را از مسئولان مس بگیرد اما به دلیل عدم حضور نژاد زمانی، مدیرعامل مس در باشگاه، باقری‌ها موفق به انجام این کار نشد.

همچنین در جریان تمرین امروز مس، کیف ورزشی نبی‌الله باقری‌ها که حاوی وسایل شخصی او از جمله موبایل و مقداری پول بود، به طرز عجیبی به سرقت رفت..... / تحلیل:عصر ایران