اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اهدای گیرنده دیجیتال به ازای تحویل ماهواره


فرمانده سپاه ناحیه رودبار از اهدای دستگاه گیرنده دیجیتال دریافت امواج ماهواره به ازای تحویل داوطلبانه دستگاه ماهواره به شهروندان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رودبار از اهدای دستگاه گیرنده دیجیتال دریافت امواج ماهواره به ازای تحویل داوطلبانه دستگاه ماهواره به شهروندان در این شهرستان خبر داد.

کمال حیدری ظهر امروز در مراسم اهدای 50 دستگاه دیجیتال دریافت امواج ماهواره به شهروندان این شهرستان اظهار کرد: استفاده از راهکارهای کارشناسی و ایجابی و همچنین بهره‌گیری از گزینه‌های مناسب جایگزین از اثر مخرب ماهواره در جامعه جلوگیری می‌کند.

وی روشنگری را عامل مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 117 نشست در راستای مقابله با دجالواره در رودبار برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار بیان کرد: خانواده‌هایی که دستگاه ماهواره خود را به پایگاه‌های بسیج تحویل دهند یک دستگاه دیجیتال دریافت امواج ماهواره هدیه می‌گیرند.

حیدری با بیان اینکه حرکت خوبی در راستای واگذاری دستگاه دیجیتال دریافت امواج ماهواره در رودبار آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم حرکت مذکور در تمام شهرهای کشور ایجاد شود.

وی موفقیت در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را در گرو مشارکت و همکاری تمام افراد جامعه عنوان کرد و گفت: اهدای گیرنده دیجیتال در مقابل تحویل دستگاه ماهواره در رودبار ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
طرح تعویض ماهواره با دستگاه گیرنده دیجیتال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"مردم ماهواره تحویل بدهند گیرنده دیجیتال بگیرند"



ماهواره,گیرنده دیجیتال,گیرنده دیجیتال شبکه‌های ملی

"مردم ماهواره تحویل بدهند گیرنده دیجیتال بگیرند"

میرزائیان ادامه داد: از 16 مرکز تجاری بزرگ شیراز 13 مرکز در حوزه استحفاظی سپاه ناحیه قرار دارد و از ادارات 70 اداره در همین محدوده هستند.فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: تا پایان عید فطر افرادی که مایل هستند می‌توانند ماهواره خود را تحویل داده و به جای آن گیرنده دیجیتال شبکه‌های ملی را تحویل بگیرند.

به گزارش فارس، سرهنگ منصور میرزاییان امشب در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای و پایگاه‌های مقاومت مساجد، اظهار داشت: در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ثارالله برای جبران مالی و جایگزینی افرادی که ماهواره خود را تحویل دهند، به آنها گیرنده‌های دیجیتال شبکه‌های داخلی را اهدا می‌کند.

 

وی افزود: حوزه استحفاظی سپاه ناحیه ثارالله میدان آزادی، امام حسین (ع)، پارامونت، سینما سعدی، چمران، میدان دانشجو، عادل آباد، میانرود، بخش ارژن، جوادیه و دینکان را زیرپوشش دارد.

 

میرزائیان ادامه داد: از 16 مرکز تجاری بزرگ شیراز 13 مرکز در حوزه استحفاظی سپاه ناحیه قرار دارد و از ادارات 70 اداره در همین محدوده هستند.

به گفته وی، مراکز علمی و دانشگاهی و بلوار چمران نیز در همین محدوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله اضافه کرد: در برخی موارد بلوار چمران و مراکز تجاری به شدت متأثر از فضایی هستند که ماهواره‌ها ترویج می‌کنند و برخی رفتارها مانند زمان پیروزی تیم فوتبال نشان داد که نباید به ماهواره چندان خوشبین بود.

 

وی خاطرنشان کرد: ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی که ماهواره به وجود می‌آورد، ضرورت همدلی ائمه جماعات، مساجد و پایگاه‌های مقاومت در مقابله با این پدیده شوم را نشان می‌دهد.

 

میرزائیان تصریح کرد: در بحث ماهواره و اثرات آن تحقیقاتی انجام شد و شورای امر به معروف سپاه ناحیه در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: بسیج مصمم است با همراهی و همکاری مردم در این زمینه ورود جدی پیدا کرده و در قالب ارشادی به مقابله با این پدیده برود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در پایان با اشاره به استقبال مردم در یک مقطع از طرح تحویل ماهواره، ابراز داشت: بسیاری از دارندگان ماهواره با روشنگری‌های ائمه جماعات و بسیج به عوارض برنامه‌های بیگانه برای خانواده خود آگاه شده و ترجیح می‌دهند از طریق شبکه‌های مجاز دیجیتال مسابقات فوتبال یا شبکه‌های استان‌های دیگر را تماشا کنند.

فارس