اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اهدای فرش ابریشمی به تیم مذاکره‌کننده


فرش عظیم‌زاده به اعضای تیم هسته‌ای ایران فرش و قالیچه‌های ابریشمی اهدا می‌کند.

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت خانه فرش عظیم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: این توافق موجب تحول بزرگی در حوزه صنعت فرش می‌شود؛ این رخداد هم در تولید و هم در صادرات فرش ایرانی اثر‌گذار است.

احد عظیم‌زاده افزود: با توافق هسته‌ای‌، خصوصا زمینه صادرات فرش ایرانی به آمریکا تسهیل می‌شود و باید گفت آمریکایی‌ها فرش ایرانی را به خوبی می‌شناسند.

وی افزود: این توافق زمینه‌ساز توسعه صنایع مختلف و از جمله صنعت گردشگری در کشور است و من به این توافق بسیار خوشبینم.

عظیم زاده ادامه داد: به عنوان صادرکننده برتر کشور از تیم هسته‌ای و آقای ظریف بسیار سپاسگزارم که با هدایت مقام معظم رهبری توانستند به چنین موفقیتی دست پیدا کنند؛ به عنوان هدیه‌ای ناقابل، یک فرش 12 متری تمام ابریشم نفیس دستباف به جناب دکتر ظریف و قالیچه‌های ابریشمی به اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی اهدا می‌کنم.

گفتنی است، "عظیم‌زاده" جزو برترین برندهای کشور است؛ این مجموعه چهار سال متوالی صادرکننده نمونه کشور بوده و سابقه دریافت چندین تندیس از سراسر جهان و گواهینامه ایزو 9001 را در کارنامه دارد. این برند، صادرکننده فرش به کشورهای مختلف است و به گفته عظیم زاده بجز اسرائیل، امکان صادرات فرش به تمام کشورهای جهان را دارد.


ویدیو مرتبط :
نماهنگ برکت مذاکره قابل توجه تیم مذاکره کننده هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناامیدی تیم مذاکره کننده ایرانی از موفقیت آمیز بودن نشست مسکو



ناامیدی تیم مذاکره کننده ایرانی از موفقیت آمیز بودن نشست مسکو

تیم مذاکره کننده ایرانی از موفقیت آمیز بودن نشست با گروه1+5 در مسکو تقریبا ناامید است.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مسکو، تیم مذاکره کننده ایرانی به ریاست جلیلی امروز در حالی وارد مسکو شده است که تیم ایرانی به آینده این مذاکرات امید چندانی ندارد.

اخبار خبرنگار ما حاکی از آن است نحوه تعامل نماینده کشورهای گفت وگو کننده طی چند وقت اخیر و سابقه نشست بغداد و عدم همکاری برای برگزاری نشست های مقدماتی و همچنین نداشتن اختیارات کافی برای ارائه پیشنهادهای کارآمد در جلسات مذاکره باعث شده است که امید چندانی به پیشروی مذاکرات وجود نداشته باشد.

 

از سوئی تیم مذاکره کننده ایرانی معتقد است که غربی ها تاکنون به اصول به توافق رسیده در نشست های قبلی  پایبند نبوده اند و اگر قرار باشد حرفهای تکراری جلسات گذشته مطرح شود مذاکرات حتما با شکست مواجه خواهد شد.

مذاکرات مسکو درحالی فردا و پس فردا برگزار می شود که هیچ نشانه ای از پایبند بودن طرف مقابل به رعایت اصل گام به گام وجود ندارد و پیشنهاد جدید و متفاوت از گذشته ای نیز در راه نخواهد بود..../مهر