اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اهدای خون اینترنتی می‌شود


مدیرکل انتقال خون استان تهران از اینترنتی شدن اهدای خون خبر داد.

خبرگزاری تسنیم:  سیدمرتضی طباطبایی مدیرکل انتقال خون استان تهران از اینترنتی شدن اهدای خون شهروندان کشور خبر داد.

طباطبایی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و امکانات در سازمان انتقال خون عنوان کرد: بیشتر کمبودها برای آن است که ما باید از نیروهای انسانی این سازمان به روش بهینه‌تری استفاده کنیم بنابراین اگر این مقوله میسر شود حتی نیروی مازاد نیز خواهیم داشت.

وی درباره برنامه‌های بهینه‌کردن پزشکان و کادر سازمان انتقال خون بیان کرد: بر این اساس به روش ثبت اینترنتی اهدای خون را ایجاد خواهیم کرد تا افراد بر اساس زمان‌های خالی آنان و همچنین آمادگی نیروهای سازمان انتقال خون بتوان اهدای خون بهینه‌ای از شهروندان کشور انجام دهیم.

مدیر کل انتقال خون تهران در خاتمه، خاطرنشان کرد: بنابراین در سایت اهدا کنندگان خون که لینگ آن در سایت رسمی انتقال خون نیز گذاشته خواهد شد به زودی اهدای خون اینترنتی میسر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اهدای خون .. اهدای زندگی !!! انیمیشن دیرین دیرین با موضوع "اهدای خون"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز پیش ثبت‌نام اینترنتی اهدای خون در پایتخت



اخبار,اخبار اجتماعی,اهدای خون

پیش ثبت‌نام اینترنتی اهدای خون به منظور جلوگیری از معطلی ساکنان پایتخت در مراکز اهدای خون آغاز شد.

افرادی که تمایل دارند بدون اتلاف وقت در مهر ماه خون اهدا کنند، می‌توانند از امروز بیست و چهارم شهریور 1394 به تارنمای www.tbtc.ir مراجعه کنند.

داوطلبان اهدای خون با مراجعه به پورتال اینترنتی انتقال خون استان تهران «مرکز اهدای خون، تاریخ و ساعت حضور» خود را ثبت کرده و بر اساس همین پیش ثبت نام، خون اهدا می کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان انتقال خون، طرح بزرگ پیش ثبت نام اهدای خون در حالی از اول مهرماه 94 برای داوطلبان اهدای خون در پایتخت آغاز می‌شود که بررسی‌های مختلف در ماه‌های گذشته نشان داده است با اجرایی شدن این طرح، حضور داوطلبان اهدای خون در ساعت‌های مختلف تقسیم شده و سرویس‌دهی بهتری به اهداکنندگان ارائه می‌شود.

اخبار اجتماعی - ایسنا