اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اهدای اعضای بدن پسر یک هنرمند


کریم قربانی بازیگر سینما و تلویزیون با اهدای اعضای بدن فرزندش، به چند بیمار زندگی دوباره بخشید. خبرگزاری برنا: در پی درگذشت امیر قربانی فرزند کریم قربانی بازیگر سینما و سریال های طنز تلویزیون، این هنرمند و خانواده اش با اهدای اعضای بدن فرزندش به چند بیمار زندگی دوباره بخشیدند.


شانزدهم شهریورماه امیر قربانی فرزند کریم قربانی به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان بعثت تهران منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند و فرزند این بازیگر براثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

بازیگر سینما اعضای بدن پسرش را اهدا کرد

کریم قربانی پس از درگذشت فرزندش با اهدای اعضای بدن او به بیماران نیازمند پیوند عضو، به آنها زندگی بخشید.

گفتنی است، روز شنبه مراسم ختمی درمسجد جامع انزلی زادگاه این بازیگر، برای فرزند از دست داده اش برگزاری شد که دراین مراسم جمعی از چهره های ورزشی از جمله غفور جهانی ، محمد احمد زاده ، حمید استیلی ، مازیار زارع و پژمان نوری و شماری از بازیکنان تیم فوتبال ملوان حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
اهدای اعضای بدن بازیگر جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اهدای اعضای بدن پرستاری كه در استخر جان باخت



 

 

اهدای اعضای بدن پرستاری كه در استخر جان باخت

 

خانواده یكی از پرستاران مركز آموزشی كه در هنگام نجات فرزندش از غرق شدن دچار مرگ مغزی شده، اعضای بدن وی را اهدا كردند.

«مهیار صابری» به دنبال نجات فرزندش از غرق شدگی در استخر خانگی جان باخت.

وی پس از نجات فرزند خردسال خود به علت اضطراب، استرس و فشار روحی زیادی كه در حین نجات وارد می شود قادر به شناكردن نبوده و متاسفانه غرق می شود.

بعد از اطلاع به مركز امداد و نجات و با حضور ماموران امداد نجات در صحنه حادثه و خارج كردن وی از آب، به علت طولانی شدن زمان غرق شد گی پس از احیاء قلبی ریوی دچار مرگ مغزی شد.

خانواده وی پس از تایید مرگ مغزی توسط متخصصان مربوطه اقدام به اهدای اعضای وی کردند..... / خبرگزارى ایسنا