اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اهدای‌ نشان‌ لیاقت‌ به بنا و کوروش‌ باقری


محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در مراسمی نشان‌های لیاقت محمد بنا و کوروش باقری را اهدا کرد.

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در مراسمی نشان‌های لیاقت محمد بنا و کوروش باقری را اهدا کرد.

صبح امروز مراسم تقدیر از مدال‌آوران پارالمپیکی با حضور رئیس جمهور در تالار وحدت برگزار شد که طی آن محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور کشورمان از نشان‌های لیاقت محمد بنا و کوروش باقری سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و وزنه‌برداری را اهدا کرد.
 
شاگردان بنا با کسب 3 مدال طلا در بازی‌های المپیک به عنوان قهرمانی تیمی مسابقات کشتی فرنگی دست یافتند و نتیجه‌ای تاریخی را رقم زدند.
 
شاگردان کوروش باقری هم موفق به کسب یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز شدند.
 
رئیس جمهور به محمد بنا نشان درجه یک لیاقت و شجاعت و به کوروش باقری نشان درجه 3 لیاقت اهدا کرد.


ویدیو مرتبط :
اهدای نشان لیاقت ساخت دستگاه ازن تراپی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوروش باقری دچار ایست قلبی شد/ تلاش پزشکان برای احیای دوباره وی



کوروش باقری,ایست قلبی کوروش باقری

صبح امروز در بیمارستان؛
کوروش باقری دچار ایست قلبی شد/ تلاش پزشکان برای احیای دوباره وی

صبح امروز سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان که برای انجام معاینات پزشکی راهی بیمارستان شده بود، در محل بیمارستان دچار ایست قلبی و به بخش مراقبت های ویژه انتقال یافت.

به  گزارش باشگاه خبرنگاران، "کوروش باقری" سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان صبح امروز که برای انجام معاینات پزشکی راهی بیمارستان شده بود، در محل بیمارستان دچار ایست قلبی و به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت.

گفتنی است، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در حال حاضر تحت نظر پزشکان قرار دارد و کادر پزشکی بدنبال احیای دوباره وی هستند.

لازم به ذکر است، این اتفاق در حالی رخ داد که کوروش باقری به همراه همسر خود در بیمارستان حاضر شده بود و پیش از این مشکلی نداشت./باشگاه خبرنگاران