اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اهانت رژیم صهیونیستی به قرآن +عکس


یك دانشكده رژیم صهیونیستی دامن زنانه ای منقوش به آیات قرآن که توسط یکی از دانشجویان طراحی شده را بر روی صفحه اینترنتی خود در فیس بوک قرار داد.

خبرگزاری مهر: یك دانشكده رژیم صهیونیستی دامن زنانه ای منقوش به آیات قرآن که توسط یکی از دانشجویان طراحی شده را بر روی صفحه اینترنتی خود در فیس بوک قرار داد.

دانشکده  صهیونیستی "شنکار" این هفته ، دامن زنانه ای منقوش به آیات قرآن که توسط یکی از دانشجویان طراحی شده را بر روی صفحه اینترنتی خود در فیس بوک قرار داد.
 


از زمان انتشار این خبر و تصویر ، فعالان اینترنتی اعتراضات گسترده ای داشته اند، برخی از سایتها نیز مدعی شده اند که دانشجوی طراح این دامن زنانه یک عربی الاصل است.
 
دانشکده در بیانیه خود به زبان عبری آورده است: این مسأله در حال حاضر در حال رسیدگی است و ما حمایت کامل و غیر مشروط از آزادی هنری دانشگاهی را اعلام می کنیم و هر گونه تعصبی را محکوم می نماییم!


ویدیو مرتبط :
حمایت فرد هتاک به قرآن از رژیم صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کودکان (+عکس)




اخبار بین الملل - آموزش نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کودکان (+عکس)

کودکان یهودی لباس های ارتش رژیم صهیونیستی را بر تن کرده و از سلاح ها و تفنگ های واقعی بدون گلوله استفاده می کنند تا با نحوه استفاده از آنها در مقابله با فلسطینیان آشنا شوند.


 پایگاه خبری مصری ˈالیوم السابعˈ جمعه گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی به کودکان برای حمل سلاح و جنگ با اعراب آموزش نظامی می دهد.

به گزارش ایرنا، پایگاه ˈالیوم السابعˈبه نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی به کودکان شهرک نشین در کرانه غربی آموزش حمل و استفاده از سلاح برای جنگ با اعراب می دهد.
 
این روزنامه نوشت که ارتش این رژیم در جریان مراسم 66 سالگی اشغال فلسطین نمایشگاهی برای کودکان برگزار کرد که طی آن چگونگی استفاده از سلاح و بکارگیری بمب های دستی به کودکان آموزش داده شد تا برای مقابله با اعراب آماده باشند.
 
ˈهاشم الفخرانیˈ نویسنده این گزارش در الیوم السابع می نویسد: کودکان یهودی لباس های ارتش رژیم صهیونیستی را بر تن کرده و از سلاح ها و تفنگ های واقعی بدون گلوله استفاده می کنند تا با نحوه استفاده از آنها در مقابله با فلسطینیان آشنا شوند.
 
الیوم السابع در همین رابطه تصاویر مختلفی از آموزش نظامی کودکان را در صفحه اینترنتی خود قرار داده است.

اخبار,اخبار بین الملل,آموزش نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کودکان

 

اخبار,اخبار بین الملل,آموزش نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کودکان

اخبار بین الملل - ایرنا