اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انیمیشن برنده اسکار، سریال می شود


شبکه دیزنی ایکس دی قصد دارد سریالی کارتونی را بر مبنای انیمیشن برنده اسکار «شش قهرمان بزرگ» بسازد

تسنیم: شبکه دیزنی ایکس دی قصد دارد سریالی کارتونی را بر مبنای انیمیشن برنده اسکار «شش قهرمان بزرگ» بسازد. اثری که سال گذشته با استقبال زیادی رو به رو شد و ساخت قسمت دومش هم در رسانه ها تایید شده است. قرار است وقایع این سریال بلافاصله پس از داستان فیلم سینمایی و در ادامه آن باشد. البته شبکه تلویزیونی دیزنی ایکس دی هنوز صداپیشگان سریال را معرفی نکرده. با توجه به این که تعداد قابل توجهی از صداپیشگان اصلی «شش قهرمان بزرگ» با دیزنی در پروژه های دیگر قرار دارند ممکن است سخت بشود همه را یک جا جمع کرد اما به هر حال هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

انیمیشن برنده اسکار، سریال می شود

از آنجایی که قرار است قسمت اول این سریال جذاب در سال 2017 روی آنتن شبکه دیزنی ایکس دی برود، این پروژه فعلا در مرحله تولید است. این سریال یکی از 17 سریال جدیدی است که دیزنی آنها را برای سال آینده آماده پخش می کند. گفته می شود همه کاراکترهای اصلی انیمیشن سینمایی «شش ابرقهرمان بزرگ» از جمله بیمکس، هیرو، واسابی، هانی لمون، فرد و گوگو در نسخه تلویزیونی هم حضور خواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن دیو و دلبر برنده دو اسکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارگردان برنده اسکار با یک سریال برمی‌گردد



کارگردان برنده اسکار با یک سریال برمی‌گردد

استیون سودربرگ بر مبنای رمانی نوشته جان بارت یک سریال تلویزیونی می‌سازد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش خبرآنلاین، استیون سودربرگ مدتی پیش اعلام کرد می‌خواهد از دنیای سینما خداحافظی کند، اما به نظر می‌رسد این بازنشستگی برای پیدا کردن فرصت کافی برای ساختن اقتباس 12 ساعته‌ای از رمان قطور و دشوار جان بارت به نام «The Sot-Weed Factor» (که شاید بتوان آن را «عامل مستی-نشئگی» ترجمه کرد) بوده است. 

البته استیون سودربرگ با اعلام بازنشستگی از همیشه پرکارتر شده است. او فیلم‌های «عوارض جانبی»، «مایک جادویی» و فیلم تلویزیونی «پشت چلچراغ» را پشت سر هم ساخته است.

او قرار است «کلئوپاترا» را بسازد و پاییز امسال هم یک نمایش روی صحنه ببرد و بعد روی نقاشی و داستان‌نویسی تمرکز کند. از طرفی قرار است یک سایت هم به نام «Extension 765» راه‌اندازی کند. این درحالی است که نشریه انترتینمنت ویکلی اعلام کرده است سودربرگ این روزها مشغول کار کردن روی اقتباسی از رمان «The Sot-Weed Factor» نوشته جان بارت، نویسنده مهم پست‌مدرن آمریکایی است.

این سریال قرار است در 12 ساعت تولید شود و سودربرگ گفته چند سالی می‌شود که مشغول کار کردن روی آن است و بالاخره راه مناسب برای ساختن این سریال متفاوت و بلندپروازانه را پیدا کرده است. رمان جان بارت سال 1960 منتشر شد و خیلی سریع به عنوان یکی از آثار مهم پس از جنگ در آمریکا شناخته شد. این رمان نقیضه‌ای بر رمان‌های پیکارسک مثل «تریستام شندی» و «تام جونز» است.

داستان این رمان در سال 1600 می‌گذرد و داستان شاعری انگلیسی زبان به نام ابنزر کوک است که به مریلند می‌رود تا مسئولیت مزرعه تنباکوی پدرش را برعهده بگیرد. رمان «The Sot-Weed Factor» یکی از مهم‌ترین رمان‌های قرن بیستم است و دزدان دریایی، سرخپوست‌ها، زنان فریبا، شورشی‌های مسلح و ... شخصیت‌های آن هستند. از جان بارت «اپرای شناور»، «دنیازاد» و «گمشده در شهربازی» به فارسی منتشر شده است. 

به گفته سودربرگ: «به نظرم به راه حلی برای ارزان ساختن این سریال رسیده‌ام. کاری جسورانه است. اگر جواب دهد، خیلی معرکه می‌شود. اگر هم جواب ندهد حتی نمی‌توانید 10 دقیقه از سریال را تماشا کنید. دلم نمی‌خواهد یک سریال کمدی مزخرف 85 میلیون دلاری 12 ساعته بسازم. برای همین است که دنبال راه حلی متفاوت گشتم.» 

کارگردان «یازده یار اوشن» افزود: «نمی‌دانم چطور با تهیه کننده قرارداد ببندم. شاید اصلا پیش‌پرداخت نگیرم، شاید فقط مالکیت سریال را بپذیرم. باید راه مناسب را پیدا کنم.» سودربرگ سه بار برای فیلم‌های «جنسیت، دروغ‌ها و نوارهای ویدئویی»، «ارین براکوویچ» و «قاچاق» نامزد اسکار بود و برای فیلم آخر برنده جایزه اسکار بهترین کارگردان شد. او با «جنسیت...» که اولین فیلم بلندش بود جایزه نخل طلای جشنواره کن را برد. «چه»، «آلمانی خوب»، «کافکا» و «سولاریس» از دیگر فیلم‌های سودربرگ هستند./خبرآنلاین