اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انگلیس شب‌ها بوی ادرار می‌دهد


زنان تحصیل کرده در انگلیس که بعضی از آنها عمدتا پرستار یا معلم هستند آنقدر الکل می نوشند که خود را شب ها در خیابان رهامی کنند. نیمه شب ها در خیابانهای انگلیس چیزی را که فکرش نمی کنید اتفاق می افتد.

سایت دیلی میل در خبری نوشت: زنان تحصیل کرده در انگلیس که بعضی از آنها عمدتا پرستار یا معلم هستند آنقدر الکل می نوشند که خود را شب ها در خیابان رهامی کنند. نیمه شب ها در خیابانهای انگلیس چیزی را که فکرش نمی کنید اتفاق می افتد.

در بخشی از این مطلب آمده است: نیمی از صدها جوان حال خوشی ندارند و پسران بیرون مغازه ها ادرار می کنند و در کلوب های شبانه عده ای با [...] بازی می کنند.خیابان ها بوی ادرار می دهد و پلیس سعی در متفرق کردن این جوانان دارد.

دخترهایی هستند که مست روی زمین افتاده اند، عده ای نیز [...]، صدای جیغ و خنده های بلند خیابان را پر کرده است.

جالب اینجاست که اکثر این زنان جز گروه های تحصیل کرده جامعه و جوان و عده ای نیز کارمند هستند. دختران جوان لباسهای زننده وکوتاه و مشروب به دست و لب های رژ زده دارند.
 
آمارها نشان می‌دهد که عدم استفاده درست از الکل در کشور باعث هزینه 3/7 میلیارد پوندی بخاطر جرائم و رفتارهای ضد اجتماعی می شود.از هر 5 زن یکی از آنها به سلامت خود ضربه جدی می زند.

دلیل اکثر آنها برای نوشیدن الکل تنهایی و غم و غصه و مشکلات روانی و عدم اعتماد است.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
Hematuria and positive blood in urine.ادرار خونی , مثبت بودن خون در ادرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجاره مسکن بوی شب عید گرفت+جدول



اجاره مسکن بوی شب عید گرفت

 چند روزی است که اغلب بنگاهداران مسکن در مناطق مختلف تهران خبر از بازگشت رونق البته به میزان ضعیف به بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی می‌دهند.معمولا یک یا دو ماه باقی مانده به سال جدید ، بازار اجاره واحدهای مسکونی با مراجعه عده‌ای از متقاضیان رو به رو می‌شود.

برخی از بنگاهداران مسکن با افزودن به این مطلب عنوان می‌کنند: در اواخر نیمه دوم هر سال بازار اجاره بطور خیلی جزئی از رکود خارج می‌شود، چراکه عده‌ای از مستاجران ترجیح می‌دهند به منظور آماده شدن برای سال جدید یکباره خانه تکانی و جا به جا شوند.

یکی از مشاوران املاک فعال در خیابان آیت اله کاشانی به «دنیای اقتصاد» گفت: اگر بطور کلی بخواهیم وضعیت بازار اجاره مسکن را در این روزها توصیف کنیم باید اظهار کرد که بازار راکد است، اما اگر بخواهیم ریزبین شویم و اوضاع و احوال بازار را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که طی چند روز گذشته میزان رفت و آمدها از سوی متقاضیان بیشتر شده است.وی در ادامه تاکید کرد: اما همچنان نرخ‌های پیشنهادی رهن و اجاره با شروع حضور روز افزون متقاضیان ثابت باقی مانده است.

علاوه براین یکی از دلالان بازار مسکن در حوالی میدان سپاه در پاسخ به این پرسش که «با توجه به 2 ماه باقی مانده به شب عید بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی این روزها چطور سپری می‌شود؟» تصریح کرد: یک هفته‌ای می‌شود که بازار اجاره مسکن نسبت به چند ماه گذشته از حال و روز بهتری برخوردار شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته این اتفاق هر ساله در بازار مسکن رخ می‌دهد. همچنین این بنگاهدار تاکید کرد: به دلیل اینکه بازار اجاره به تازگی با حضور متقاضیان مواجه شده است، نرخ‌های اجاره بها همچنان همان نرخ‌های قبلی است، اما پیش‌بینی می‌شود اگر حضور مستاجران در بازار اجاره پررنگ باشد، احتمال دارد نرخ‌های اجاره دچار نوسان شود./دنیای اقتصاد

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب