اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انگلستان زن جوانی را به حیوان تشبیه کرد/کودک 3 ساله عروسک جنسی مردان بیمار



اخبار ,اخبار حوادث ,کودک آزاری,

 

اخبار حوادث - انگلستان زن جوانی را به حیوان تشبیه کرد/کودک 3 ساله عروسک جنسی مردان بیمار

پرستار انگلیسی که کودک 3 ساله ای را جهت سوء استفاده جنسی در اختیار مردان بیمار قرار می داد، توسط پلیس شناسای و به دادگاه فرستاده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کلر سمنز مخفیانه پسر بچه 3ساله‌ای را که در زمان نبودن والدینش به او سپرده می‌شد را در اختیار"آزون هیوز" که به بیماری پدوفیلیا ( کودک آزاری و سواستفاده جنسی از کودکان زیر 13سال ) مبتلا بود قرار می‌داد.

کلر سمنز 28 ساله با فیلمبرداری توسط گوشی تلفن همراه از آنچه اتفاق افتاد و انتقال تصاویر مستهجن به کامپیوتر خود فیلم ها برای فروش آماده میکرد.

والدین کودک که به پرستار ( سمنز) به خاطر بیرون بردن بی‌دلیل کودکشان از منزل شک کرده بودند، با بررسی متوجه جنایتی بزرگی بر علیه فرزندشان شدند و سریعا موضوع را به پلیس گزارش دادند.

«آرون هیوز» پس از دستگیری از سوی پلیس به مرکز خدمات و تامین رفاه خانواده فرستاده شد و پرونده کلرسمنز برای تحقیقات بیشتر به پلیس سپرده شد.

در پی بازرسی اولیه از منزل مسکونی کلر سمنز 28ساله افسران پلیس آرشیو فیلم‌های غیراخلاقی را مبنی بر سوءاستفاده جنسی از کودکان زیر 13سال را از کامپیوتر شخصی سمنز کشف کردند.

سرانجام  سمنز در دادگاهی که روز گذشته در کاریف بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر ولز در انگلستان برگزار شد به 16سال زندان محکوم گردید.

دادستان لارنس جونز در دادگاه تشکیل شده در روز گذشته گفت: در تمامی سواستفاده‌ها و تجاوزهای جنسی صورت گرفته در میان 10قربانی موجود به آنان دارو خورانده شده است و آنان را تسلیم خواسته‌های بی‌شرمانه خود کرده‌اند.

گفتنی است، آرون هیوز با بیماری پدوفیلیا به بیمارستان روانی منتقل گردید.

قاضی فیب ریچارد با توصیف این جنایات به عنوان "جرایم واقعا وحشتناک" افزود: این عمل مخالف اعتقادات است و سوء استفاده از کودکان بی‌گناه و انجام فعالیت‌های ننگین در سرشت انسان نسیت و تنها حیوانات می توانند دست به چنین کارهایی بزنند.

همچنین بنابر حکم دادگاه کلر سمنز برای همیشه از انجام هر گونه فعالیت در ارتباط با کودکان محروم گردید.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کودک آزاری، آزار جنسی سو استفاده جنسی از کودکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن 35 ساله باچهره کودک 9 ماهه+عکس



 

 

 

زن 35 ساله باچهره کودک 9 ماهه+عکس

 

 

مشرق: داستان زندگی بنجامین باتن به حقیقت پیوست با این تفاوت که این زن برزیلی نه پیر می شود و نه جوان. این زن که Maria Audete نام دارد در ماه می 1981 یعنی 30 سال پیش متولد شده اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید هنوز اندامش شبیه به یک کودک 9 ماهه است. این زن به یک خانواده فقیر تعلق دارد و در یک خانه گلی زندگی می کند.

 

نامادری او که Dora نام دارد از زمانی که با پدر ماریا ازدواج کرده مراقبت از او را برعهده گرفته است. Dora معتقد است که ماریا شور زندگی اوست و باور دارد که او هدیه از طرف خداوند است! متخصصین دانشگاه Faculity of Medicine شهر Ceara برزیل باور دارند که ماریا از بیماریی رنج می برد که موجب فقدان هورمون تیروئید می شود.

در نتیجه به دلیل کم کاری تیروئید بدن او هیچ وقت از نظر فیزیکی و مغزی رشد نمی کند. آنها باور دارند که اگر زودتر او را تحت مداوا قرار می دانند هرگز این مشکل برایش پیش نمی آمد. در حال حاضر این دانشگاه هزینه مداوای ماریا را برعهده گرفته و در حال مداوای اوست و ممکن است او از زمان مداوا مانند یک کودک مراحل رشد و تکامل را طی کند.

ماریا به همراه پدر و همسر دوم پدرش زندگی می کند. مادر اصلی او 13 سال پیش فوت کرده است. خانواده او به دلیل فقر شدید نتوانسته اند هیچ گونه معالجه ای را برروی او اعمال کنند. شاید اگر در زمان کودکی برای مداوای او اقدام می کردند مداوا می شد. اما در حال حاضر مانند یک کودک کوچک زندگی می کند. او حتی نمی تواند نیازهای اولیه خود را برطرف کند و یا حتی صحبت کند.

نامادری او که Dora نام دارد از زمانی که با پدر ماریا ازدواج کرده مراقبت از او را برعهده گرفته است. Dora معتقد است که ماریا شور زندگی اوست و باور دارد که او هدیه از طرف خداوند است!

متخصصین دانشگاه Faculity of Medicine شهر Ceara برزیل باور دارند که ماریا از بیماریی رنج می برد که موجب فقدان هورمون تیروئید می شود. در نتیجه به دلیل کم کاری تیروئید بدن او هیچ وقت از نظر فیزیکی و مغزی رشد نمی کند. آنها باور دارند که اگر زودتر او را تحت مداوا قرار می دانند هرگز این مشکل برایش پیش نمی آمد. در حال حاضر این دانشگاه هزینه مداوای ماریا را برعهده گرفته و در حال مداوای اوست و ممکن است او از زمان مداوا مانند یک کودک مراحل رشد و تکامل را طی کند..../مشرق