اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انگشت پا تیموریان شکست؛ دوری آندو تا 1 ماه


اکبر رضایی، پزشک باشگاه استقلال با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت:« متاسفانه در بازی دیروز استقلال با شهرداری یاسوج، آندو تیموریان آسیب دید و ما بعد از معاینه اولیه متوجه شدیم انگشت پای او شکسته و بعد از آتل بندی باید تحت درمان قرار بگیرد.» انگشت پای آندو تیموریان شکسته و او حداقل 4 هفته دور از میدان خواهد بود.


اکبر رضایی ، پزشک باشگاه استقلال با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت:« متاسفانه در بازی دیروز استقلال با شهرداری یاسوج ، آندو تیموریان آسیب دید و ما بعد از معاینه اولیه متوجه شدیم انگشت پای او شکسته و بعد از آتل بندی باید تحت درمان قرار بگیرد.»

او در ادامه می گوید:« تیموریان باری بازگشت دوباره به میدان حداقل باید 4 هفته ای را استراحت کند. »

این شوکی بزرگ برای مظلومی و تیمش خواهد بود که به تازگی فرهاد مجیدی را هم از دست داده.

پزشک استقلال درباره بحث های به وجود آمده درباره حضور مصدومان تیم در کلینیک دکتر نوروزی هم می گوید:« من را آقای نوروزی به باشگاه استقلال معرفی کردند و حتما ایشان این قدری از من شناخت داشتند که معرفی ام کنند. ما با هم رابطه خوبی داریم و اصلا برایم مهم نیست بچه ها برای درمان چه مراحلی را طی می کنند . مهم تعامل میان ما و مجموعه دکتر نوروزی است که سبب می شود بازیکنان زودتر بهبودی پیدا کنند. الان مشکل رحمتی حل شده و امیدواریم خسرو و میداودی هم زودتر به شرایط ایده آل برسند.»


منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال و موسس آکادمی آندرانیک تیموریان امیدوار به جام ملت های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیموریان: شاید آندو ۶ ماه استراحت کند


برادر و مدیر برنامه‌های بازیکن استقلال گفت: شاید آندو ۶ ماه استراحت کند تا سایرین هم در این مدت استراحت کنند، هرچند که ۱۵ تیم لیگ برتری آندو را می‌‌خواهند.

خبرگزاری فارس: سرژیک تیموریان در خصوص اینکه آیا قرار نیست آندرانیک دیگر در تمرینات استقلال شرکت کند، گفت: شب گذشته این موضوع را نظری جویباری اعلام کرده و دقیقا درست هم اعلام کرده است.

وی با اعلام اینکه چهارشنبه جلسه نهایی او و آندو با مسئولان باشگاه استقلال به منظور گرفتن رضایتنامه آندو برگزار می‌شود، ادامه داد: روز گذشته هم جلسه‌ دیگری را برگزار کردیم و باید با صراحت اعلام کنم که آندو قطعا از استقلال جدا خواهد شد.

تیموریان در خصوص تیم بعدی آندو گفت: هنوز مقصد این بازیکن مشخص نیست و شاید هم اصلاً فوتبال بازی نکند.

برادر و مدیر برنامه‌های آندو در پاسخ به این سؤال که آندو قصد خداحافظی دارد، تأکید کرد: خیر؛ شاید او 6 ماه استراحت کند تا سایرین هم در این مدت استراحت کنند، هرچند که 15 تیم لیگ برتری آندو را می‌‌خواهند.

سرژیک تیموریان در پایان اعلام کرد که برادرش هیچ پیشنهاد خارجی ندارد.