اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انگار وحی شده بود سه نفر وزیر نشوند!


سلطانی فر گفت: انگار بر فراکسیون رهروان ولایت وحی شده سه نفر از اعضای پیشنهادی کابینه روحانی را بیندازند و چون آن تصمیم را گرفته بودند، دفاع تمام قد رئیس‌جمهور از زنگنه و همچنین صحبت‌های یکی از بزرگان ورزش بر آن شد که جای ورزش و نفت عوض شود.

خبرآنلاین: روزنامه آرمان گفت وگویی با مسعود سلطانی‌فر نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان انجام داد که در ادامه گزیده ای از آن می آید: در مدت 10 و 12 روزی که در مجلس بودم و در راهروهای فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع استانی تردد داشتم، بحث خاصی درباره ورزش مطرح نبود. من در کنار کارهای سیاسی که انجام می‌دادم، علاقه خاصی به مقوله ورزش داشتم و بارها نیز به همه علی‌الخصوص مسئولان گفتم اطلاعات ورزشی من را کمتر کسی دارد.

*مسئولان اعم از نمایندگان مجلس بعد از شنیدن صحبت‌هایم درباره ساختار ورزش، بر این باور بودند که مطالعه وافری در این زمینه دارم؛ مطالعه‌ای که با یک شب و یک روز خواندن به دست نیامده است. اگر در حوزه ورزش به‌عنوان وزیر از فیلتر مجلس رد می‌شدم این قابلیت، مطالعه و دید را داشتم که ساختار ورزش را تغییر بدهم.

*فراکسیون اصولگرایان تصمیم داشتند به 6 نفر از وزرای پیشنهادی کابینه روحانی رای مثبت ندهند و دلیلشان هم این بود که این وزرای پیشنهادی نزدیک به طیف اصلاح‌طلب هستند. افراد اصولگرا در مجلس که از روز اول رای‌گیری را از لفظ فتنه و فتنه‌گر استفاده می‌کردند و ابهاماتی درخصوص آقایان نجفی، میلی‌منفرد، آخوندی، ربیعی، زنگنه و من در این طیف از نمایندگان وجود داشت.

*من و 5 نفر دیگر به معنایی که آنها تعریف می‌کردند در وقایع 88 نبودیم. بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد ماه و موضع‌گیرهای که کردند هیچ کدام از این افراد در میدان نیامده و از جریانات خیابانی حمایت نکردند، من یکی از افراد نزدیک به آقای کروبی بودم و در ستاد ایشان فعالیت داشتم ولی مخالف درگیری و ریختن در خیابان و ایجاد تنش بودم. نه تنها من تقریبا تمامی افرادی که در ستاد و همراه کروبی بودند نظرشان همین بود .

* انگار بر فراکسیون رهروان ولایت وحی شده سه نفر از اعضای پیشنهادی کابینه روحانی را بیندازند و چون آن تصمیم را گرفته بودند، دفاع تمام قد رئیس‌جمهور از زنگنه و همچنین صحبت‌های یکی از بزرگان ورزش بر آن شد که جای ورزش و نفت عوض شود. با توجه به اتفاقاتی که افتاد دکتر روحانی به شدت ناراحت شد و طی مشورت‌هایی که همان شب برای اینکه چه کسی سرپرستی وزارت ورزش را بر عهده بگیرد، داشتیم و بعد دو روز برای جلسه‌ای که رفتم خدمت آقای روحانی، ایشان تمایل داشتند و عنوان کردند در یکی از قسمت‌ها با دولت همکاری کنم و در مجموعه حضور داشته باشم ولی چون من منتخب شورای شهر بودم، ترجیح دادم فعالیت و تمرکزم را در شورای شهر بگذارم.

* اگر دکتر روحانی مسیر دولت قبل را پیش می‌گرفت و با روش تقابل با دیگران وارد میدان دیپلماسی می‌شد از هیچ حمایتی برخوردار نبود. من احساس می‌کنم منتقدین بیشتر حسادت می‌کنند تا انتقاد.


ویدیو مرتبط :
بهترین موسیقی های فیلم؛ این 4 آهنگ انگار به آهنگسازان وحی شدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت سه نفر به اتهام گریاندن یک بز



 

 بازداشت سه نفر به اتهام گریاندن یک بز

 

سه نفر در کالیفرنیا بعد از کشف بز گریانی در صندوق عقب اتومبیل بازداشت شدند.به گزارش مرکوری نیوز همه چیز با توقف خودرویی در سن خوزه کالیفرنیا شروع شده و با دستگیری سه نفر بدلیل گریاندن یک بز پایان یافت.

جو سامسون از پلیس منطقه گفت حادثه در جاده مونتری نزدیک خیابان سن پدرو رخ داد که اتومبیلی پشت چراغ متوقف شد. ساسون با بازجویی اتومبیل راننده را مست و بدون گواهینامه می یابد.

به گفته سامسون بوی شدید الکل همه جا را گرفته بود و به ناچار سه سرنشین اتومبیل برای آزمایش پیاده شدند.

در همین حال صدای گریه و زجه از صندوق عقب برخاسته و باعث شد تا سامسون در این باره بیشتر تحقیق نماید.

سامسون با بالا زدن صندوق عقب با بزی روبرو می شود که در حال گریه کردن است. با آمدن دامپزشک معلوم می شود که بز چند روزی است که آب نخورده و تشنه است. در جستجو از اتومبیل همچنان مقداری مواد مخدر متامفتامین نیز کشف و ضبط شد.

سیرو پارداس ۴۰ ساله اهل مورگان هیل بدلیل نداشتن گواهینامه و خشونت علیه حیوانات بازداشت شده و جولیو پرز ۲۷ ساله و ریکاردو ملگار ۱۹ ساله نیز بدلیل خشونت علیه حیوانات و تشنه نگهداشتن بز دستگیر شدند.

هر سه متهم راهی زندان سانتا کلارا شدند و به زودی محاکمه آنها اغاز خواهد شد.... / خبر آنلاین