اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انهدام ۶۰ باند جعل ویزا



 

 

 

فرمانده پلیس فرودگاههای کشور از دستگیری چهار هزار و ۲۱۸ قاچاقچی و حمل کننده موادمخدر و متلاشی شدن ۶۰ باند جعل ویزا خبر داد.



سردار سرتیپ محمدنبی حیدری صبح یکشنبه در همایش تخصصی معاونین و روسای پلیس فرودگاههای کشور که با حضور فرمانده ناجا و جمعی از مسئولین هواپیمایی کشوری برگزار شد، به نقش جایگاه نیروی انتظامی در صنعت هوایی کشور اشاره کرد و گفت: تلاش ما صیانت از صنعت هوایی کشور است و نقش پلیس، سپاه و دستگاه قضائی در این میان خاص و حساس می باشد.



فرمانده پلیس فرودگاههای کشور به مواد مخدر کشف شده در فرودگاهها اشاره کرد و گفت: امسال ۴۰۱ کیلو کشف مواد داشتیم که این میزان در سال گذشته ۱۱۹ کیلوگرم بود.



همچنین چهار هزار و ۲۱۸ قاچاقچی و حمل کننده مواد دستگیر شدند که ۵۰۰ تن از آنان زن بوده اند.



سردار حیدری تصریح کرد: دیوان عالی کشور حکم اعدام ۱۰ نفر از حمل کنندگان هروئین را تایید کرده است.



وی گفت: بررسیها نشان می دهد تا کنون ۲۸ میلیون مسافر از گیتها عبور کرده اند که از این میزان ۶ میلیون نفر مسافر خارجی بوده است و میانگین روزانه ۵۰۰ پرواز انجام می‌شود.



سردار حیدری به تعداد قاچاقچیان کالای دستگیر شده در فرودگاهها اشاره کرد و گفت: ۲۱۷ قاچاقچی کالا دستگیر شدند و ۶۰ باند جعل ویزا متلاشی شده و ۳۵ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.



همچنین در ادامه این مراسم جانشین پلیس پیشگیری ناجا نیز به اقدامات انجام شده در جهت شناسایی حجاج حامل مواد مخدر در فرودگاهها اشاره کرد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه در جلسات توجیهی برای کاروانهای حج امسال فقط یک زائر حمل کننده مواد داشتیم .



سردار صفری به تعداد فرودگاههایی که توسط نیروی انتظامی حراست می‌شود گفت: در ۴۶ فرودگاه ماموران نیروی انتظامی انجام وظیفه می کنند و بناست در ۱۴ فرودگاه دیگر نیز پلیس مستقر شود که البته هم اکنون نیز حراست این فرودگاه ها بعضاً در اختیار پلیس قرار دارد .

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند جعل ویزای عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام باند جعل اسکناس



اخبار حوادث - انهدام باند جعل اسکناس

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره جعل اسکناس با جرائم مختلف در این استان خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ حبیب ا... صادقی افزود: اعضای این باند علاوه بر جعل چک پول های 500 هزار ریالی، اقدام به توزیع مواد روانگردان شیشه، تجارت اسلحه غیرمجاز و شرارت می کردند.

وی در توضیح چگونگی شناسایی و دستگیری این افراد گفت: به تازگی ماموران پلیس اطلاعات استان البرز در محور کرج - چالوس به یک دستگاه خودرو با سه سرنشین، مشکوک شدند و دستور توقف آن را دادند که در بازرسی ازخودرو تعداد 87 عدد چک پول تقلبی 500 هزار ریالی کشف شد.

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو اظهار کردند چک پول ها متعلق به فردی به نام  م - ت  از متهمان سابقه دار منطقه مشکین دشت کرج است و اکنون به علت شرارت و ضرب و شتم و فروش مواد مخدر در زندان به سر می‌برد.

صادقی افزود: در بازجویی از  م - ت ، وی نیز به جرم خود اعتراف و بیان کرد که این چک پول ها را از فردی به نام  م- الف  که در زندان با او آشنا شده، تهیه کرده است.

وی گفت: پلیس با کارهای اطلاعاتی توانست  م - الف  را در یکی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد این فرد در شهرستان ملارد سکونت دارد که دو تیم ویژه پلیس به محل و باغی که وی در آن تردد داشت اعزام و از مخفیگاه این فرد دو دستگاه شوکر، دو قوطی گاز افشانه، تعداد زیادی فشنگ جنگی و شکاری، دو قبضه اسلحه شکاری و یک دستگاه ساخت مواد مخدر شیشه کشف شد.

اخبار حوادث - آرمان