اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انهدام پهپاد جاسوسی عربستان در یمن


ارتش یمن یک پهپاد جاسوسی دیگر عربستان را در صعده هدف قرار داد و این دومین پهپاد جاسوسی عربستان است که در کمتر از یک هفته در استان صعده منهدم می‎شود.

خبرگزاری فارس: ارتش یمن یک پهپاد جاسوسی دیگر عربستان را در صعده هدف قرار داد و این دومین پهپاد جاسوسی عربستان است که در کمتر از یک هفته در استان صعده منهدم می‎شود.

پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‎های وابسته به انصارالله امروز(دوشنبه) یک پهپاد جاسوسی عربستان را در منطقه «الحصامه» در منطقه مرزی الظاهر واقع در استان صعده هدف قرار داد.

این دومین پهپاد جاسوسی عربستان در کمتر از یک هفته است که به دست نیروهای یمنی در آسمان صعده سرنگون می شود.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن جمعه گذشته یک فروند بالگرد شناسایی عربستان را در استان صعده واقع در شمال یمن سرنگون کردند.

این پهپاد سعودی در منطقه «العشه» واقع در ناحیه کتاف استان صعده که در شمال یمن قرار دارد، منهدم شده است.

ارتش یمن و نیروهای مردمی وابسته به انصارالله در ادامه دستاوردهای نظامی خود در برابر دشمن سعودی، روز شنبه گذشته نیز یک کشتی جنگی عربستان را در نزدیکی سواحل منطقه «المخاء» در تعز را هدف قرار داد.

یک کشتی جنگی ائتلاف سعودی هفته گذشته نیز در در باب المندب واقع در جنوب غرب تعز منهدم شد.


ویدیو مرتبط :
فیلم سرنگونی پهپاد جاسوسی عربستان در یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام پهپاد جاسوسی عربستان در خاک یمن


یک فروند هواپیمای جاسوسی عربستان در منطقه «المخادر» استان اب توسط پدافند هوایی ارتش یمن منهدم شد.

خبرگزاری فارس: پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله امروز یک پهیاد جاسوسی عربستان را در منطقه «المخادر» استان اب هدف قرار دادند.

به گزارش المنار، یک منبع نظامی یمنی که نخواست نامش فاش شود، گفته که نیروهای یمنی امروز پهپاد کنترل از راه دور عربستان را که در حال پرواز بر فراز منطقه «المخادر» در استان اب بوده است، منهدم کردند.

عربستان سعودی پیش از این چندین فروند هواپیماهای جاسوسی را برای جمع آوری اطلاعات درباره تحرکات ارتش و نیروهای مردمی یمن از آمریکا خریداری کرده است.

ایالات متحده علاوه بر فروش هواپیماهای جاسوسی بدون سرنشین به عربستان سعودی، اطلاعات ماهواره های خود را درباره تحرکات ارتش یمن نیز در اختیار ارتش عربستان قرار می دهد.