اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انهدام هواپیمای جاسوسی عربستان


منابع یمنی از سرنگونی یک هواپیمای جاسوسی عربستان در منطقه «سحار» استان صعده خبر دادند.

خبرگزاری فارس: منابع یمنی از سرنگونی یک هواپیمای جاسوسی عربستان در منطقه «سحار» استان صعده خبر دادند.

ارتش و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله یمن امروز(شنبه) اعلام کرد که موفق شدند یک هواپیمای جاسوسی عربستان را در منطقه «سحار» استان صعده هدف قرار دهند.

این چندمین هواپیما و پهپاد شناسایی و جاسوسی عربستان است که توسط پدافند هوایی نیروهای یمنی منهدم می شود.

گزارش بیشتری درباره جزئیات این حادثه منتشر نشده است.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند یک فروند هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی متعلق به ارتش عربستان را در منطقه ای از شهر الظاهر استان صعده سرنگون کنند.


ویدیو مرتبط :
لحظه انهدام پاسگاه مرزی عربستان توسط حوثی ها در عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام یک هواپیمای جاسوسی در قم


هواپیمای بدون سرنشین که برای شناسایی منطقه نیروگاه و مرکز هسته ای قم از سوی سازمان جاسوسی آمریکا نیروگاه فوردو به پرواز درآمد از سوی نهاد اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران شناسایی و سرنگون گشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا که بر فراز آسمان قم و نزدیک به نیروگاه فوردو در حال پرواز بود توسط پدافند هواپیمایی سپاه پاسداران در خاك ایران سرنگون شد.

سید علی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت افزود: هواپیمای بدون سرنشین که برای شناسایی منطقه نیروگاه و مرکز هسته ای قم از سوی سازمان جاسوسی آمریکا نیروگاه فوردو به پرواز درآمد از سوی نهاد اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران شناسایی و سرنگون گشت.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات مدتهاست از سوی سازمان جاسوسی آمریکا علیه ایران صورت می پذیرد اظهار داشت: هواپیماهای جاسوسی آمریکا معمولا از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای هم مرز و نزدیک ایران به پرواز در می آیند که خوشبختانه تا به امروز سازمان اطلاعاتی و امنیتی کشور توانسته به خوبی آنها راشناسایی و دسایس آنان را نقشه برآب نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران