اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انهدام باند «چنگیز» در عملیات شبانه پلیس


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری باند موسوم به «چنگیز» در عملیات شب گذشته پلیس پایتخت خبر داد و گفت: اعضای این باند مسئولیت تهیه و توزیع مواد مخدر در مناطق مختلف تهران از جمله فرحزاد و ملاصدرا را بر عهده داشتند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری باند موسوم به «چنگیز» در عملیات شب گذشته پلیس پایتخت خبر داد و گفت: اعضای این باند مسئولیت تهیه و توزیع مواد مخدر در مناطق مختلف تهران از جمله فرحزاد و ملاصدرا را بر عهده داشتند.

سردار علی مویدی با اشاره به عملیات بزرگ شب گذشته پلیس پایتخت در دستگیری اعضای یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر در تهران بزرگ اظهار داشت: به دنبال اقدامات گسترده پلیس پایتخت در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، شب گذشته ماموران پلیس پایتخت اقدام به دستگیری یک باند بزرگ خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر تحت عنوان باند «چنگیز» کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: 6 عضو دستگیر شده این باند خانوادگی مسئولیت تامین مواد مخدر در مناطق فرحزاد و ملاصدرا را داشتند که در عملیات هماهنگ پلیس پایتخت 2 زن و 4 مرد از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

وی با تقدیر از اقدام پلیس تهران بزرگ در دستگیری این باند گفت: عملیات شب گذشته پلیس، پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی انجام شد و خوشبختانه تمام اعضای این باند که متشکل از اعضای دو خانواده بودند، دستگیر شدند.

مویدی خاطرنشان کرد: در جریان دستگیری اعضای این باند، دو قبضه سلاح و بیش از 10 کیلوگرم هروئین، کشف و ضبط شد و «چنگیز» سرکرده این باند به همراه 5 نفر دیگر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


ویدیو مرتبط :
شناسایی و انهدام باند 9 نفره سرقت خودرو در تهران توسط پلیس آگاهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف 4 تن انواع مواد مخدر در عملیات های مشترك پلیس پایتخت/ انهدام 2 باند گسترده ترانزیت



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از كشف قریب به چهار تن انواع مواد مخدر در 2 عملیات جداگانه و مشترك پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت طی 24 ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن تشریح جزئیات این 2 عملیات مشترک اظهار داشت :یك سال پیش پرونده ای مبنی بر فعالیت گسترده چهار قاچاقچی حرفه ای به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ارسال شد و رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که به محض دریافت پرونده کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران در این خصوص آغاز شد،‌ افزود:در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد، متهمان این پرونده اعضای باندی هستند که اقدام به ترانزیت محموله های سنگین مواد مخدر از نواحی شرقی و جنوبی کشور به سمت شهر تهران می کنند كه بر همین اساس،‌ تحقیقات گسترده پلیسی از سوی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه یافت تا این‌که پس از قریب به یک سال تلاش اطلاعاتی - عملیاتی مشخص شد قاچاقچیان مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از شرق كشور تحویل گرفته و پس از بارگیری در یك دستگاه خودروی نیسان و در حال حرکت به سمت پاکدشت ورامین هستند.

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز


وی گفت: متعاقبا مشخص شد متهمان محموله مذكور را با 2 دستگاه خودرو پرشیا به سمت استان سمنان و تهران اسكورت می کنند و تازه وارد شهرستان دامغان شده اند.

سرهنگ بخشنده اظهارداشت: با تجمیع اطلاعات به دست آمده و با انجام هماهنگی های لازم، نیابت قضائی اخذ و تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و شهرستان دامغان به صورت نامحسوس محدوده تردد متهمان را تحت كنترل قرار دادند تا این‌كه در نهایت شب گذشته اعضای این باند حرفه ای، به همراه خودروهایشان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان این‌که متهمان به محض مشاهده ماموران فرار را بر قرار ترجیح دادند، بیان کرد: با فرار متهمان عملیات تعیقب و گریز پلیسی آغاز و متهمان در حالی‌که بی توجه به دستور ایست پلیس به فرار جنون آمیز خود ادامه می دادند با شلیک چند گلوله متوقف و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک تن و 800 کیلوگرم تریاک ، 200 کیلو گرم هروئین و توقیف سه دستگاه خودرو از متهمان اضافه کرد: تحقیقات بر روی این پرونده در جهت کشف دیگر مرتبطان و زوایای پنهان آن کماکان از سوی ماموران عملیات ویژه این پلیس ادامه دارد.

وی در تشریح عملیات دیگری كه روز گذشته با همكاری سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر ری انجام گرفت، اظهار داشت: برابر گزارش واصله از اداره اطلاعات شهر ری مبنی بر ترانزیت یك محموله سنگین مرفین توسط سه قاچاقچی رسیدگی به این پرونده در دستور كار ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت. بر همین اساس تحقیقات پلیسی آغاز و پس از چندین ساعت تلاش اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد كه اعضای این باند، مواد مخدر را از مرزهای جنوبی كشور تحویل گرفته و به شهرستان ری منتقل و قصد دارند در یكی از باراندازهای این محدوده اقدام به توزیع آن نمایند.

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز


سرهنگ بخشنده  تصریح كرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده و با انجام هماهنگی های لازم ماموارن پایگاه نهم این یگان به محل دپوی مواد اعزام و موفق شدند در یك عملیات منسجم و هماهنگ سه قاچاقچی مذكور را دستگیر و بیش از 2 تن مرفین از آن‌ها كشف و ضبط كنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت  ضمن اشاره به تحقیقات تكمیلی بر روی پرونده جهت شناسایی سایر متهمان مرتبط با آن،‌گفت: در این عملیات نیز سه دستگاه خودروی متهمان توقیف و پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.