اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار یخچال خانه را به آتش کشید



در یک واحد 75 متری در طبقه اول یک منزل مسکونی سه طبقه بعلت ترکیدن کمپرسور یخچال انفجار و حریق رخ داده بود که آتش‌نشانان پس از حضور در محل بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: در ساعت 11:48 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش  نشانی تهران از حادثه حریق در یک منزل مسکونی در شهرک ولیعصر خیابان مسلمی جنوبی مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در یک واحد 75 متری در طبقه اول یک منزل مسکونی سه طبقه بعلت ترکیدن کمپرسور یخچال انفجار و حریق رخ داده بود که آتش‌نشانان پس از حضور در محل بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

 ملکی افزود: در مراحل اولیه آتش‌نشانان یک مرد 65 ساله که در منزل در میان شعله‌های آتش محبوس شده بود را نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دیگر آتش نشانان حریق را اطفاء کردند.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی آتش نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه دود عملیات را در ساعت 12:20 دقیقه به پایان بردند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
بخاطر یک عنکبوت خانه را به آتش کشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی احتیاطی صاحبخانه خانه را به آتش کشید



  آتش سوزی منزل,اخبار حوادث,اخبار حوادث ایران,روزنامه حوادث

 

بی احتیاطی صاحبخانه خانه را به آتش کشید

آتش نشانان از گسترش و سرایت آتش سوزی منزل با حضور به موقع خود جلوگیری کردند.

، شب گذشته ستاد فرماندهی با به صدادرآوردن زنگ ایستگاه 78 و اعلام آتش سوزی منزل در یافت آباد،‌آتش نشانان این ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

براساس این گزارش، یک منزل مسکونی به مساحت 50 متر مربع در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه که در دود و آتش در حال سوختن بود که آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات آبرسان دستگاه های تنفسی موفق می شوند در کوتاه ترین زمان کانون اتش سوزی را پیدا و آتش را مهار کنند.

علت حادثه وجود بخاری برقی در مجاورت مواد قابل اشتعال گزارش شده است و خوشبختانه به کسی هم آسیب نرسیده ،‌کارشناسان آتش نشانی به شهروندان توصیه می کنند همیشه مواد قابل اشتغال را از لوازم گرمازا دور نگه دارند./باشگاه خبرنگاران