اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار گاز شهری، باز هم در تهران


انفجار گاز شهری در حوالی میدان تجریش تهران بار دیگر حادثه آفرید و پنج شهروند را راهی بیمارستان کرد.

ایرنا: انفجار گاز شهری در حوالی میدان تجریش تهران بار دیگر حادثه آفرید و پنج شهروند را راهی بیمارستان کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانش تهران شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره جزئیات این حادثه گفت: این حادثه بعدازظهر امروز بوقوع پیوست.

حسن عباسی افزود: به دنبال وقوع انفجار و آتش سوزی در میدان تجریش جنب سینما آستارا، سه تیم اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

عباسی وضعیت عمومی یکی از این حادثه دیدگان را وخیم اعلام کرد و گفت: مصدومان این حادثه دچار سوختگی شده اند.

وی افزود: یکی از مصدومان به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری و بقیه نیز برای مداوا به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.


ویدیو مرتبط :
انفجار گاز شهری در تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار گاز شهری در میدان تجریش ۵ نفر را سوزاند



اخبار حوادث - آتش‌سوزی در رستورانی در تجریش تهران

وی افزود: پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که انفجار و آتش‌سوزی سبب وقوع این حادثه شده و در پی آن 5 تن دچار مصدومیت شده‌اند که یکی از آنان دارای سوختگی شدید است.

انفجار و آتش‌سوزی در یک رستوران سنتی در میدان تجریش آتش‌نشانان و عوامل اورژانس را به محل حادثه کشاند.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک رستوران سنتی در میدان تجریش ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان تجریش اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک رستوران سنتی در زیرزمین یک ساختمان بود اظهار کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به انجام عملیات اطفای حریق کرده و پس از مدتی موفق به خاموش کردن شعله‌های آتش شدند.

ملکی افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

همچنین حسن عباسی مدیرروابط عمومی اورژانس تهران نیز درباره این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 12:10 به مرکز فوریت‌های 115 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، سه اکیپ اورژانسی را به محل حادثه واقع در میدان تجریش جنب سینما آستارا اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که انفجار و آتش‌سوزی سبب وقوع این حادثه شده و در پی آن 5 تن دچار مصدومیت شده‌اند که یکی از آنان دارای سوختگی شدید است.

عباسی با بیان اینکه مصدوم بدحال به بیمارستان سوختگی شهید مطهری منتقل شد افزود: 4 مصدوم دیگر نیز از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش انتقال داده شدند.

اخبار حوادث - ایسنا