اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار کپسول گاز قربانی گرفت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار به هنگام پرکردن پیک نیک در یک منزل مسکونی در غرب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد 60 ساله جان خود را از دست داد.

ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار به هنگام پرکردن پیک نیک در یک منزل مسکونی در غرب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد 60 ساله جان خود را از دست داد. 
 
سید جلال ملکی افزود: ساعت 19:11 شب گذشته حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در بلوار کوهسار خیابان دهنوی به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 74 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه محل حادثه در طبقه همکف یک منزل دو طبقه قدیمی روی داد، گفت: این منزل مسکونی دارای اتاق های کوچک و بزرگ بوده و این منزل مسکونی از گاز شهری محروم بود. 

ملکی افزود: به هنگام پرکردن پیک نیک از کپسول 11 کیلویی در مجاورت یک بخاری روشن انفجار مهیبی روی داد و تمامی در و شیشه های این منزل مسکونی شکسته و وسایل آن نیز به دلیل شدت انفجار به بیرون پرتاب شد. 

وی خاطرنشان کرد: با حضور عوامل آتش نشانی عملیات ایمن سازی در محل حادثه انجام شد.


ویدیو مرتبط :
انفجار کپسول های گاز...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار کپسول گاز در یکی از هیات‌های شهرری



  مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، از وقوع انفجار کپسول گاز در یکی از هیات‌های عزاداری اتباع افغانی در شهرری خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که عصر امروز در یکی از هیات‌های مذهبی اتباع افغانی در شهرک قدس شهرری کپسول گازی در آشپزخانه منفجر شده و خساراتی برجای گذاشته است.

براساس اعلام پلیس پایتخت در این حادثه 30 نفر از اتباع افغان دچار سوختگی سطحی شدند که با همکاری عوامل پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. همچنین در پی این حادثه، مورد فوتی گزارش نشده و بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که علت، انفجار کپسول گاز در آشپزخانه بوده است.


 اخبار حوادث  - ایسنا