اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار کارخانه رنگ سازی در حاشیه شهریار / احتمال 2 الی 3 کشته و زخمی



انفجار کارخانه رنگ سازی در حاشیه شهریار

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: صدای انفجار شنیده شده در شهریار مربوط به آتش‌سوزی در یک کارخانه رنگ سازی است.

سرهنگ گلزاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: عصر امروز چهارشنبه یک کارخانه رنگ سازی در حومه شهریار آتش گرفت که آتش نشانان در حال حاضر با حضور در محل عملیات اتفای حریق را آغاز کردند.

وی افزود: صدای انفجار شنیده شده در شهریار نیز مربوط به انفجارهای صورت گرفته در انبار مواد اولیه این کارخانه می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی و پلیس در محل حادثه حضور دارند که نمی توان در خصوص میزان خسارت وارده و شدت آتش سوزی اظهارنظر کرد. همچنین تاکنون گزارشی در خصوص مصدومان یا کشته های احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

احتمال 2 الی 3 کشته و زخمی در انفجار کارخانه رنگ شهریار/ تکرار حادثه در منطقه سعیدیه

نماینده مردم شهریار خبر داد که در حادثه انفجار کارخانه رنگ در منطقه سعیدیه این شهر احتمالا دو الی سه کشته و زخمی داشته است.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که انفجاری که در شهریار صورت گرفته است، مربوط به یک کارخانه تینر و رنگ بوده است، گفت: این کارخانه در منطقه سعیدیه شهریار واقع شده است و این دومین بار است که چنین حادثه ای در این منطقه اتفاق می افتد ، پیشتر نیز کارخانه دیگری به همین صورت در این منطقه طعمه حریق شده است.وی با اظهار بی اطلاعی از علت اصلی وقوع این حادثه بیان داشت: به احتمال زیاد سهل انگاری و وجود مواد آتش زا مانند رنگ و تینر در این کارخانه علت اصلی انفجار ناگهانی در این کارخانه بوده است. این نماینده با بیان اینکه شدت این انفجار بسیار زیاد بوده است، گفت که احتمالا 2 الی 3 نفر از کارگران این کارخانه در این حادثه کشته و زخمی شده اند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
49 کشته و زخمی در انفجار خودروهای بمبگذاری شده در بغداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار مرگبار در کارخانه رنگ سازی شهریار


فرماندار شهریار از انفجار کارخانه رنگسازی در این شهر اندیشه خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر کشته شدند.

خبرگزاری مهر: فرماندار شهریار از انفجار کارخانه رنگسازی در این شهر اندیشه خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر کشته شدند.

 سید عباس جوهری در حاشیه حضور در محل این حادثه اظهار داشت: امروز(چهارشنبه) به دلایل نامعلوم این کارخانه رنگسازی دچار حریق شد.

وی افزود: هم اکنون مسئولان مربوطه در این محل حضور یافتند و علل این انفجار در حال بررسی است.

انفجار ناشی از حریق یکی از سوله های کارخانه بوده است

این مسئول عنوان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شده است که این انفجار ناشی از آتش گرفتن یکی از سوله های رنگ سازی این کارخانه بوده است.

جوهری ادامه داد: در حال حاضر تمامی نیروهای امدادی در این محل حاضر و بسیج شده اند تا اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

چهار نفر کشته شدند


فرماندار شهرستان شهریار یادآور شد: این حادثه چهار کشته و دو زخمی داشت.

وی با رد تمامی شایعه ها مبنی بر انفجار این کارخانه در حوزه نظامی اعلام کرد: تمامی این اخبار را تکذیب می کنم و این انفجار تنها به دلیل آتش گرفتن و حریق بخشی از سوله های این کارخانه رنگ سازی است.