اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار مین در جنوب کشور/4 نفر کشته و زخمی شدند



 ,انفجار مین در جنوب کشور,انفجار مین ,اخبار,اخبار حوادث

 

انفجار مین در جنوب کشور/4 نفر کشته و زخمی شدند

بنابر اخبار دریافتی از منطقه جنوب کشور دو انفجار مین موجب شهادت و مجروحیت 4 نفر از خنثی کنندگان مین شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بنابر اخبار دریافتی از منطقه جنوب کشور دو انفجار مین موجب شهادت و مجروحیت 4 نفر از خنثی کنندگان مین شد.

به گزارش مهر، ساعاتی پیش دو انفجار موجب مجروحیت و شهادت 4 نفر در مناطق جنوبی کشور شد.

اسماعیل نوری مدیرعامل شرکت سروش سرزمین پاک (شرکت خنثی سازی مین های جنگی) گفت:  در حادثه اول انفجار مین PMN موجب مجروح شدن دو تن به نامهای امین کرمی و اصغر کریمی شد.

وی افزود: در حادثه دوم انفجار مین والمرا منجر به شهادت دو تن از کارکنان پاکسازی شرکت اندیکو شده است که اسامی شهدا عبارتند از سجا فخرایی از بهبهان و شهید حمزه عبیاوی از دشت آزادگان./انتخاب


ویدیو مرتبط :
فاجعه در مکه:بیش از 4000 نفر کشته و 3297 نفر زخمی شدند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۷ نفر کشته و زخمی در انفجار خط لوله گاز در جنوب ایران



 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

عملیات برشکاری سرد بر روی خط لوله ۴ اینچ گاز احیا در منطقه نفتخیز گچساران منجر به انفجار لوله گاز شد که در این حادثه یک نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شده اند.

به گزارش مهر  ، این حادثه بعد از ظهر روز گذشته به وقوع پیوسته که شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در تشریح دلایل وقوع این حادثه، اعلام کرده: در این حادثه ۶ نفر از کارگران و عوامل اجرایی مجروح شدند و پیمانکار پروژه هم جان خود را از دست داده است.

یکی از مجروحان حادثه از ناحیه پا دچار قطع عضو شده و ۵ نفر دیگر با جراحات سطحی در بیمارستان بعثت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تحت مداوا قرار دارند.

این حادثه انفجار خط لوله انتقال گاز در نزدیکی چاه شماره ۱۰۰ میدان نفتی گچساران به وقوع پیوست آتش سوزی در پی نداشته و علت دقیق بروز آن تحت بررسی قرار دارد.