اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار مرگبار در یکی از بلوک‌های شهرک اکباتان



انفجار در شهرک اکباتان ,وقوع انفجار در شهرک اکباتان

انفجار مرگبار در یکی از بلوک‌های شهرک اکباتان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار مرگبار در یکی از بلوک‌های شهرک اکباتان خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع انفجار شدید در یکی از بلوک‌های فاز دو شهرک اکباتان در ساعت 17:50 دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه‌های 98 و 34 به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی محل وقوع حادثه را موتورخانه واقع در طبقه 2- یکی از بلوک‌ها اعلام کرد و افزود: یک سرویس کار و راه‌انداز موتورخانه مشغول کار در این محل بود که ناگهان به دلیل نامشخصی دیگ بخار از قسمت در به شدت منفجر شده و سبب وقوع حریق مختصری نیز شده است.

ملکی با بیان اینکه در پی وقوع این حریق دود زیادی محل و طبقات فوقانی ساختمان را در بر گرفته بود، افزود: عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای نجات و خارج‌کردن سرویس کار 30 ساله ایرانی را آغاز کرده و با تجهیزات مخصوص وی را به بیرون ساختمان منتقل و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس مرگ این کارگر را تایید و اعلام کردند،گفت: پس از آن آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل و تخلیه دود از واحدها کرده و در ساعت 19:23 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته ملکی علت این حادثه تاکنون مشخص نشده و تحقیقات کارشناسان برای یافتن علت انفجار دیگ بخار ادامه دارد. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شهرک اکباتان و آپادانا(سری اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار ساختمان مسکونی در شهرک اکباتان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انفجار در یک ساختمان مسکونی در فاز یک شهرک اکباتان پایتخت موجب مصدومیت و سوختگی یک زن 25ساله شد.

ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انفجار در یک ساختمان مسکونی در فاز یک شهرک اکباتان پایتخت موجب مصدومیت و سوختگی یک زن 25ساله شد.

جلال ملکی عصردوشنبه افزود: وقوع این حادثه ساعت 16 و49دقیقه امروز به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: انفجار در طبقه آخر یک ساختمان پنج طبقه روی داده بود که براثر این حادثه خسارت زیادی به این واحد مسکونی وارد شده و بسیاری از لوازم موجود در این منزل براثر شدت انفجار در شعله های آتش سوخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه کارشناسان مشغول بررسی علت وقوع این حادثه هستند، خاطرنشان کرد: علت این انفجار و آتش سوزی نشت گاز لوازم خانگی بوده که موجب بروز این حادثه و انفجار دراین منزل مسکونی شده است.

به گفته ملکی، یک زن 25ساله ساکن دراین واحد مسکونی نیز براثر این حادثه دچار سوختگی در چند ناحیه بدن شده است که ماموران آتش نشانی فرد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: مهار این حادثه آتش سوزی ساعت 18 و 12 دقیقه روز دوشنبه با موفقیت به پایان رسید.