اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار مخزن ۴۰ هزار لیتری مازوت در منطقه مسکونی شهرری



 

 

 

انفجار مخزن ۴۰ هزار لیتری مازوت در منطقه مسکونی شهرری

 

 

با شعله ور شدن مخزن مازوت در کارگاه ساختمانی و رخداد آتش سوزی کارگران حاضر در محل از آتش نشانی کمک خواستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با شعله ور شدن مخزن مازوت در کارگاه ساختمانی و رخداد آتش سوزی کارگران حاضر در محل از آتش نشانی کمک خواستند. این حادثه ساعت ۸ صبح امروز از طریق سامانه ۱۲۵ به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اعلام شد و درپی آن بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و ۹۰ همراه با تانکر آب و خودرو فوماتیک همزمان راهی محل آتش سوزی در شهر ری، خیابان فداییان اسلام شدند و در کمتر از ۴ دقیقه به محل رسیدند.

مرتضی بهروز رئیس ایستگاههای ۱۴ و ۹۰ آتش نشانی گفت: در جریان این حادثه مخزن ۴۰ هزار لیتری مازوت که مقداری از آن استفاده شده بود دچار شعله های آتش شده بود.

وی افزود: با توجه به وجود پست برق فشار قوی در نزدیکی محل حادثه و امکان سرایت آتش به آن آتش نشانان بی درنگ و همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی با بکارگیری لوله های آبرسان ضمن سرد کردن بدنه مخزن موفق شدند شعله های آتش را در کمترین زمان ممکن مهار و کاملا خاموش کنند.

این آتش سوزی هیچ گونه تلفات و خسارت جانی نداشت. ولی هر چند کارشناسان ایمنی بررسیهای خود را برای علت یابی رخداد این آتش سوزی آغاز کرده اند اما احتمال داده شد که انجام عملیات جوشکاری در کارگاه و پاشیده شدن گدازه های ناشی از آن روی مخزن مازوت علت این حادثه باشد.../ مهر


ویدیو مرتبط :
مخزن آب 3 و 5 و 7 و 8 و 10 هزار لیتری | منبع آب و تانکر آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محموله 43 هزار لیتری سوخت قاچاق



 

محموله 43 هزار لیتری سوخت قاچاق

 

در جریان عملیات گشت‌زنی نیروهای مرزی دریایی؛

سپاه پاسداران محموله 43 هزار لیتری سوخت قاچاق را توقیف کرد


این شناور به همراه محموله سوخت قاچاق، ناخدا و سه ملوان آن دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان هرمزگان شدند.

ایلنا: در جریان عملیات گشت زنی نیروهای مرزی پایگاه ولایت منطقه یکم دریایی سپاه، محموله‌ای شامل 43 هزار لیتر سوخت قاچاق، شناسایی و توقیف شد.
به گزارش ایلنا، واحد گشت پایگاه دریایی منطقه یکم در حوالی جزیره تنب بزرگ به یک فروند لنج باربری مشکوک شدند که پس از متوقف کردن این شناور و در جریان بازرسی محموله آن، 43 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را که به قصد فروش غیرقانونی به یک شناور خارجی جاسازی شده بود، کشف و توقیف کرد.
این شناور به همراه محموله سوخت قاچاق، ناخدا و سه ملوان آن دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان هرمزگان شدند.