اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار در شرق تهران



 

 

 

انفجار در تهران

 

 

حدود ساعت 5.25 دقیقه بامداد سوم فروردین 90، صدای انفجار مهیبی در نارمک تهران شنیده شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از شاهدان محلی، این انفجار که حوالی خیابان سمنگان نارمک به وقوع پیوست، موجب قطع برق منطقه به مدت یک ساعت شد.

هنوز از علت این حادثه، خسارات و محل دقیق آن اطلاعی بدست نیامده است.../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
دکتر زیبا ایرانی روان شناس در تهران پارس ( شرق تهران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار شدید گاز در شرق تهران



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر تهران از انفجار شدید یک منزل مسکونی در سه‌راه افسریه خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 8:31 صبح امروز حادثه انفجار در یک منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 113 را به محل حادثه واقع در خیابان خاوران نرسیده به سه راه افسریه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که انفجار در یک واحد 60 متری در زیرزمین آن رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر تهران با بیان اینکه این انفجار سبب تخریب این واحد شده و تمام درها، پنجره‌ها و شیشه‌های این ساختمان نیز فرو ریخته بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشان در محل مشخص شد که مردی 26 ساله در پی این انفجار دچار سوختگی شده است که آتش‌نشانان بلافاصله این فرد را از محل حادثه خارج و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

ملکی نشت گاز از وسایل گازسوز و ایجاد جرقه را علت وقوع این حادثه اعلام کرد و گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی در ساعت 9:39 به عملیات خود خاتمه دادند.
اخبار حوادث - ایسنا